Mediapro va oferir 300 milions per donar nom al Camp Nou
El Barça i l'empresa no van arribar a un acord perquè el club va exigir que es retirés una demanda contra Sandro Rosell
zentauroepp45615352 mosaico derby derbi181025200332
Mediapro va oferir 300 milions d’euros al Futbol Club Barcelona per donar nom al Camp Nou. Jaume Roures, soci fundador de Mediapro, ho va confirmar en una entrevista en el programa 'El Partidazo’ de la cadena COPE que ha recollit el diari 'Sport'. Segons la versió de Jaume Roures, al final no es va arribar a un acord al retirar-se l’operadora de les negociacions després de l’exigència del Barça que retirés una demanda per espionatge contra l’expresident del Barcelona Sandro Rosell.
🎙️📺 Nos acompaña Jaume Roures, socio fundador de @GrupoMEDIAPRO, en directo, en @partidazocope
— El Partidazo de COPE (@partidazocope) 25 de octubre de 2018
📻 ¡Escúchanos!https://t.co/hTEnyyw98s#PartidazoCOPE pic.twitter.com/jeWkp96zWG
L’oferta de Mediapro era d’uns 300 milions d’euros per patrocinar el Camp Nou durant 20 anys. Una proposta que superava les previsions que s’havia marcat de sortida el Barcelona quan va presentar l’Espai Barça. El Barça preveia una inversió d’uns 600 milions d’euros dividida en tres parts de 200 milions d’euros. 200 milions en un crèdit sindicat, 200 milions generats per l’activitat ordinària del club i 200 milions més pels drets del nom del Camp Nou, els anomenats 'naming rights'.
Precisament, segons una informació d’'El País’, les dues parts es van arribar a reunir fins a quatre vegades, una amb la participació del president blaugrana, Josep Maria Bartomeu, però les converses van acabar quan la directiva barcelonista va sol·licitar a Mediapro la retirada de la demanda per espionatge presentada contra Sandro Rosell el 2016.
Notícies relacionades"Vam tenir una negociació amb el Barça amb aquest objectiu, però això es va trencar de cop i volta, i va aparèixer aquesta exigència que estava fora de lloc", va explicar Roures a la cadena COPE.
Fa mesos que el Barça negocia el nom del Camp Nou. L’última informació que va transcendir va ser, just fa un any, el 26 d’octubre del 2017, la que apuntava a la farmacèutica Grifols. Llavors la companyia es va afanyar a desmentir qualsevol interès en aquest tipus de patrocinis a través d’un breu comunicat.
- Mobilitat Viatges il·limitats per 6,20 euros a l'any: així pots demanar la targeta social a Barcelona per a majors de 60 anys o discapacitats amb rendes baixes
- El temps Desembre es complica a Catalunya: pluges, borrascas i la incògnita de la neu per Nadal
- Concurs 55 candidats estrella de tot el món opten a dissenyar el Liceu Mar
- Tradicions amb encant El poble de Catalunya que té un pessebre vivent de més de 200 persones: dia, horari i entrades
- Lloc recomanat El petit poble de Tarragona que 'National Geographic' considera "una obra d'art"
- Relacions socials La soledat no desitjada per Nadal: «M’agradaria celebrar-ho amb els meus fills, però sembla que no existeixo per a ningú»
- Sorteig del 'Gordo' Ni cobrar-lo ni trucar als teus amics: què és el primer que has de fer si et toca la Loteria de Nadal?
- Investigació a la dona del president L’Audiència manté Begoña Gómez imputada per malversació per l’«interès en els assumptes lucratius» de la seva assistent a la Moncloa
- Selectivitat Les proves d’accés a la universitat a Catalunya seran els dies 9, 10 i 11 de juny del 2026
- Postura ferma Salvador Sobral rebutja tornar a Eurovisió el 2026 i marca una línia vermella amb Israel
