UN ALTRE RECURS PER A VALVERDE
Rafinha rep l'alta mèdica després d'estar vuit mesos de baixa
Valverde recupera el jugador blaugrana, que ha hagut de ser intervingut en dues ocasions del genoll dret

marcosl37576672 sant joan despi 07 03 2017 deportes rafinha171218181939 /
No juga des de l'abril. Quan estava millor, va caure lesionat. Després d'un xoc fortuït, Rafinha queia lesionat a Granada. Des d'aleshores, va desaparèixer fins a encadenar dues visites al quiròfan per solucionar la seva lesió al menisc intern del genoll dret. Vuit mesos més tard, el jugador, de 24 anys, va rebre l'alta mèdica i ja es posa a les ordres d'Ernesto Valverde, encara que serà difícil que pugui anar convocat dissabte a Madrid per disputar el clàssic del Bernabéu.
Rafinha es va perdre els mesos finals amb Luis Enrique, el tècnic amb qui va coincidir al Celta i el que millor el va entendre. I també s'ha perdut l'arrencada de l'era Valverde, curiós com està l'entrenador extremeny a saber on li pot trobar lloc en el seu dibuix tàctic. "No tinc paraules per expressar aquest moment", va escriure al seu compte de Twitter fa 10 dies quan feia el primer entrenament complet amb el grup.

Arda Turan, Rafinha i Marlon, al Calderón abans de la final de Copa contra l'Alabès.
En la primera intervenció, realitzada el 7 d'abril, els metges van fixar el retorn del polivalent futbolista brasiler en quatre mesos. Però no es va complir aquest termini, obligat, a més, a ser operat per segona vegada (1 d'octubre). Dos mesos i mig després d'aquesta artroscòpia al menisc del genoll dret, el Barça anunciava una bona notícia per a Valverde. En les últimes 48 hores, el tècnic ha recuperat Iniesta (titular durant gairebé una hora contra el Deportivo), Mascherano (no va jugar ni un minut contra l'equip gallec) i ara Rafinha.
- Apagada Red Eléctrica sospita d'una desconnexió massiva de plantes solars abans de l'apagada
- Andrés Iniesta: "No sempre tot és bonic, ni per a mi ni per a ningú"
- Habitatge Gonzalo Bernardos avisa els espanyols: «Els que es vulguin comprar una casa s’han d’afanyar»
- Presumpta administració deslleial Els Mossos confisquen documents i joies als marmessors de Pere Mir
- Lluita contra el frau Hisenda et vigila: aquesta és la quantitat màxima que pots pagar en efectiu
- Segons l'Idescat Sant Just Desvern torna a ser el municipi amb més renda per càpita, per davant de Matadepera i Tiana
- Perspectives El Govern manté en el 2,6% el creixement del 2025 malgrat la incertesa pels aranzels
- Criança El pediatre Carlos González, sobre l'exposició dels nens a les pantalles: "Fins a aquesta edat, res"
- Energia El Govern central exigeix per a aquesta mateixa tarda a REE i totes les elèctriques totes les dades sobre l'apagada
- Educació superior Creix més del 50% el nombre d’universitaris que han de compaginar estudis i treball en només tres anys