CONTROVÈRSIA BLAUGRANA
Grifols es desmarca i assegura que no patrocinarà el Camp Nou
Les negociacions per posar nom a l'estadi contemplen un contracte rècord de 30 anys

zentauroepp40455074 camp nou171026084723 /
La multinacional Grifols ha assegurat que "no contempla" cap patrocini del Camp Nou, després de donar-se per fet que les negociacions entre aquesta empresa i el Barça per posar cognom a l'estadi estaven "molt avançades". El contracte per posar nom a l'estadi tindria una durada rècord de 30 anys.
ATENCIÓ! @fgarriga: "El Barça negocia amb GRÍFOLS el patrocini del cognom del nou Camp Nou. De les propostes, aquesta és la MÉS AVANÇADA" pic.twitter.com/iFFWCRbRvY
— Club de la Mitjanit (@ClubMitjanit) 25 de octubre de 2017
Segons Catalunya Ràdio, el Barça estaria a punt de tancar un acord que donaria nom a l'estadi. Encara que Josep Maria Bartomeu té diverses ofertes sobre la taula, la de la catalana Grifols, que és la tercera empresa més gran del món en el sector d'hemoderivats i la primera d'Europa, és la que estaria més avançada.
Rècord en l'esport
Si les xifres de què es parla s'arribessin a tancar, l'acord entre Barça i Grifols suposaria tot un rècord tant per a l'entitat blaugrana com per al món de l'esport en general. Segons 'El club de la mitjanit', les dues entitats firmarien un acord per 30 anys, una durada inèdita fins ara. El rècord el té el MetLife, l'estadi que comparteixen els New York Jets i els New York Giants de la NFL, que van firmar un acord per 400 milions de dòlars (338,6 d'euros) per patrocinar l'estadi durant 25 anys.
El programa no va revelar les xifres en què es mouria el possible contracte, però el cert és que si es firmés per 30 anys seria fàcil deduir que superaria els gairebé 340 que paga MetLife, la principal asseguradora de vida dels Estats Units, per donar nom a l'estadi dels Jets i els Giants.
A debat en assemblea extraordinària
Notícies relacionadesEl Barça sempre ha parlat d'intentar obtenir uns 200 milions d'euros per posar 'cognom' al Camp Nou, però en aquest cas, al tancar el patrocini per 30 anys, la quantitat es veuria incrementada generosament.
El tema del patrocini del Camp Nou i les possibles propostes d'espònsors està previst que sigui tractat, segons la mateixa informació, en una assemblea extraordinària durant el primer semestre del 2018.
Publicitat Grifols Farmacèutiques Josep Maria Bartomeu Empreses Futbol La Reforma del Camp Nou
- Dos grups d’experts reformaran la DGAIA en un termini de tres mesos
- Accident Una persona morta al centre comercial Via Sabadell en desprendre's un plafó de formigó d'una botiga
- L’atropellament revifa el malestar veïnal a Cornellà pel trànsit
- Sinistralitat viària Catalunya tindrà sis nous radars autònoms per a les carreteres amb més accidents de trànsit
- Funció pública El Govern central promet als funcionaris pagar-los «ben aviat» la pujada salarial del 0,5% que els deu des de l’any passat
- Recorreguts formatius Del batxillerat a l’FP: "Prefereixo fer fórmules al laboratori"
- Aquests són els trucs casolans més efectius per eliminar puces i paparres en gossos
- Accident Una persona morta al centre comercial Via Sabadell en desprendre's un plafó de formigó d'una botiga
- Funció pública El Govern central promet als funcionaris pagar-los «ben aviat» la pujada salarial del 0,5% que els deu des de l’any passat
- Sobre la seva constitucionalitat El TC resoldrà sobre l’amnistia en un ple monogràfic el 24 de juny a l’analitzar el recurs del PP