FITXATGE DEL BARÇA
Coutinho, blaugrana en poques hores
El Barça està tancant l'operació a Liverpool

jcarmengol36925400 football soccer britain plymouth argyle v liverpool fa c170125140842 /
Philippe Coutinho pot convertir-se en jugador del Barça en les pròximes hores. Una delegació del club blaugrana es troba a Liverpool tancant l'operació i la intenció és liquidar el traspàs aquesta tarda per poder presentar el futbolista aquesta mateixa setmana, segons informa el diari 'Sport'.
Tercer fitxatge
Notícies relacionadesSi no hi ha cap contratemps d'última hora, el jugador brasiler de 25 anys es convertirà en el tercer fitxatge de la temporada, després de Deulofeu i Semedo. Coutinho és una de les apostes del club per reforçar la plantilla d'Ernesto Valverde i un nom amb pes per cobrir la baixa de Neymar.
Segons les mateixes fonts el Barça està pujant fort pel jugador a l'oferir 90 milions més incentius per tancar l'operació de forma ràpida.
- Educació Sánchez reduirà per llei les hores lectives del professorat
- Apunt La sort va salvar Fermín
- Un clàssic "Autèntiques i picants": el bar de Rubí aclamat per les seves patates braves
- El CNI combat a Àfrica les màfies de la immigració irregular
- Comerç El mercat de l’Abaceria tornarà a obrir l’estiu vinent