I per si faltava alguna cosa: un IPhone 7, regal nadalenc per als jugadors del Barça
Als jugadors del Barça no els falta de res i la directiva mira de cuidar-los amb tots els miraments perquè no perdin l'instint golejador i segueixin delectant el públic amb actuacions brillants com la que van tenir diumenge a la segona part del derbi contra l'Espanyol, a l'estela de Leo Messi. Prova d'això és l'obsequi nadalenc que han rebut de mans del president Josep Maria Bartomeu, que ha entregat a cada jugador del primer equip i a l''staff' un model de mòbil d'alta gamma, ni més ni menys que un IPhone 7, l'última novetat de la firma nord-americana Apple.
El dispositiu s'adapta perfectament a la tecnologia dels Audi, que la marca alemanya els entrega gratuïtament cada temporada, segons els acords promocionals del club, per poder parlar a través del cotxe sense necessitat d'agafar el mòbil, cosa que està prohibida pel codi de circulació.
En anys anteriors els jugadors blaugrana van ser obsequiats per Nadal amb ordinadors personals, tauletes, equips de so i fins i tot jaquetes de cuir.
- Indústria Quin tipus de vehicle militar podria fabricar Seat a Martorell?
- Festa del 95è aniversari d’ERC Junqueras demana recolzament a partits, empresaris i agents socials per garantir que Catalunya recapti l’IRPF: «No ens deixeu sols»
- Restriccions vigents La pluja buida Collserola el primer dissabte de tancament per la pesta porcina africana
- Dret a una mort digna El Pere, amb depressió severa des de fa 20 anys, demana l’eutanàsia per tercera vegada: «La meva vida no és digna, pateixo un sofriment crònic i intractable»
- Cita a Palma Un Espanyol encallat visita un Mallorca amb urgències: «Cal ser intel·ligents i ambiciosos»
