I per si faltava alguna cosa: un IPhone 7, regal nadalenc per als jugadors del Barça

Als jugadors del Barça no els falta de res i la directiva mira de cuidar-los amb tots els miraments perquè no perdin l'instint golejador i segueixin delectant el públic amb actuacions brillants com la que van tenir diumenge a la segona part del derbi contra l'Espanyol, a l'estela de Leo Messi. Prova d'això és l'obsequi nadalenc que han rebut de mans del president Josep Maria Bartomeu, que ha entregat a cada jugador del primer equip i a l''staff' un model de mòbil d'alta gamma, ni més ni menys que un IPhone 7, l'última novetat de la firma nord-americana Apple.
El dispositiu s'adapta perfectament a la tecnologia dels Audi, que la marca alemanya els entrega gratuïtament cada temporada, segons els acords promocionals del club, per poder parlar a través del cotxe sense necessitat d'agafar el mòbil, cosa que està prohibida pel codi de circulació.
En anys anteriors els jugadors blaugrana van ser obsequiats per Nadal amb ordinadors personals, tauletes, equips de so i fins i tot jaquetes de cuir.
- Fenomen en auge La venda a pes de 'caixes sorpresa' d'Amazon arriba al centre de Barcelona: "És com una loteria"
- Universitat Més de 250 professors universitaris exigeixen a la UB que investigui el cas Ramón Flecha
- MUNDIAL DE CLUBS Luis Enrique ignora Mbappé: «Soc soci culer, per això sempre em motiva jugar contra el Madrid»
- Previsió meteorològica Catalunya, en alerta per fortes pluges: aquestes són les zones on més pot ploure
- Detingut per matar d’una punyalada un multireincident al Prat de Llobregat per una venjança
- Guerra a Ucraïna Trump es limita a amenaçar Rússia amb aranzels mentre rearma Ucraïna
- Comissió Bilateral Estat-Generalitat ERC veu insuficient el nou finançament: "La música sona bé, però les concrecions són mínimes"
- Finançament autonòmic Andalusia esclata contra l’acord de finançament amb Catalunya i el Govern li ofereix acollir-se al mateix model
- Successos La investigació de l’incendi de Paüls apunta a l’acció humana com a causa: negligència o provocat
- Estudi científic ¿Per què algunes persones necessiten posposar més vegades el despertador? La ciència té una resposta (i afecta més les dones)