Iniesta, convocat per al clàssic; Rafinha, Aleix Vidal i Masip, descartats
Luis Enrique prescindeix del centrecampista brasiler, que ha perdut presència al Barça en els últims partits

marcosl36487992 sant joan despi 02 12 2016 deportes andr s iniesta161203103844 /
Iniesta, a punt. Després de rebre l'alta mèdica aquest divendres, una vegada recuperat de la lesió al genoll dret, el capità blaugrana ha sigut inclòs per Luis Enrique a la llista de 18 jugadors que s'enfrontaran al Madrid en el clàssic del Camp Nou. Una llista en què no hi ha el lesionat Mathieu, l'únic que segueix actualment a la infermeria blaugrana. El tècnic del Barça ha hagut, a més, que descartar tres jugadors per raons tècniques: Rafinha, Aleix Vidal i Masip, el tercer porter.
En el cas del centrecampista brasiler també es dóna la circumstància que ha anat desapareixent dels plans de Luis Enrique en els últims partits. Va ser titular davant el Màlaga, però després Rafinha no va jugar ni un minut davant el Celtic ni contra la Reial Societat, malgrat que el tècnic només va esgotar un dels tres canvis que podia fer. Va tornar a jugar aquesta setmana a la Copa davant l'Hèrcules (90 minuts), però Luis Enrique no en va quedar gens satisfet, ja que envia Rafinha a la grada. Des d'on haurà de mirar el clàssic.
Els 18 convocats davant el Madrid
Lesionat: Mathieu.
- Predicció La calor s’intensifica a partir de dilluns i algunes zones de Catalunya arribaran als 40 graus
- HANDBOL Els àrbitres expulsen el Barça de la lluita per la seva 13a Champions
- Infraestructura 45 anys esperant el pont del Baricentro
- Metamorfosi demogràfica Un terç de l’Eixample és estranger
- Barcelonejant La nit que Basté va robar una corbata
- Com evitar les trucades ‘spam’ Ni respondre ni bloquejar el número: això és el que has de fer per acabar amb les trucades ‘spam’ per sempre
- Pogacar triomfa en el Dauphiné davant Vingegaard
- Russell s’imposa en el caos de McLaren al Canadà
- La lliçó del compromès Leo Messi
- Un PSG insaciable esclafa l’Atlètic