A Luis Enrique li encanta el Periscope de Piqué
A l'entrenador no li sembla malament que es vegin l'autocar i l'avió, que abans eren recintes considerats privats
/
Luis Enrique, ‘míster’ blaugrana, que s'ha enganxat en una petita polèmica amb una periodista que li ha assegurat que ell era un dels membres del vestidor del Barça més actiu a Twitter (“no sé d'on treus aquesta informació perquè, en l'últim mes, he fet, em sembla, un parell de tuits”), sí que ha afrontat la pregunta sobre si considerava correcte la utilització del Periscope per part de Gerard Piqué.
“Em sembla meravellós i no m'estranya que hagi sigut Gerard (Piqué), un tio molt avançat al seu temps en aquestes coses, qui ho hagi posat de moda”, ha comentar ‘Lucho’. “Em sembla molt enginyós, graciós i, sobretot, molt útil perquè és un instrument, una manera de contactar amb la gent, el públic i l'afició del Barça estupenda, ja que així poden viure la normalitat que hi ha en tot el que fem, des de viatges, des de l'avió fins a l'hotel o el que sigui”.
Per Luis Enrique, l'aparició del Periscope “permet que els seguidors del Barça vegin les nostres zones comunes”. L'entrenador culer ha aprofitat l'ocasió, cosa que sol fer molt sovint, per recordar que en el seu primer any es va escriure molt sobre “les normes que jo imposava, doncs ja ho veieu on són les normes”. En aquest sentit, l'entrenador del líder ha repetit que té un grup humà “fantàstic” en qui confia moltíssim “perquè tothom sap què ha de fer sempre”.
- Mobilitat Barcelona donarà ajudes de 600 euros per comprar motos elèctriques si es desballesten les de combustió
- Rutina Rosalía (33 anys): "Esmorzo el mateix cada dia. Unes torrades de galeta de blat de moro amb alvocat, pernil de gall dindi, oli d’oliva verge extra i sal"
- Vaga a Ferrocarrils La Generalitat fixa serveis mínims del 50% a FGC per dimarts i dimecres i els eleva al 66% durant el Mobile World Congress
- 45è aniversari El Govern central desclassificarà aquest dimarts els documents del 23F
- Els 10 grans noms dels Jocs Olímpics d’Hivern
