A Luis Enrique li encanta el Periscope de Piqué
A l'entrenador no li sembla malament que es vegin l'autocar i l'avió, que abans eren recintes considerats privats
/
Luis Enrique, ‘míster’ blaugrana, que s'ha enganxat en una petita polèmica amb una periodista que li ha assegurat que ell era un dels membres del vestidor del Barça més actiu a Twitter (“no sé d'on treus aquesta informació perquè, en l'últim mes, he fet, em sembla, un parell de tuits”), sí que ha afrontat la pregunta sobre si considerava correcte la utilització del Periscope per part de Gerard Piqué.
“Em sembla meravellós i no m'estranya que hagi sigut Gerard (Piqué), un tio molt avançat al seu temps en aquestes coses, qui ho hagi posat de moda”, ha comentar ‘Lucho’. “Em sembla molt enginyós, graciós i, sobretot, molt útil perquè és un instrument, una manera de contactar amb la gent, el públic i l'afició del Barça estupenda, ja que així poden viure la normalitat que hi ha en tot el que fem, des de viatges, des de l'avió fins a l'hotel o el que sigui”.
Per Luis Enrique, l'aparició del Periscope “permet que els seguidors del Barça vegin les nostres zones comunes”. L'entrenador culer ha aprofitat l'ocasió, cosa que sol fer molt sovint, per recordar que en el seu primer any es va escriure molt sobre “les normes que jo imposava, doncs ja ho veieu on són les normes”. En aquest sentit, l'entrenador del líder ha repetit que té un grup humà “fantàstic” en qui confia moltíssim “perquè tothom sap què ha de fer sempre”.
- ¡Que deixis de plorar, nen!
- Sorteig Extraordinari de Nadal 2025 Comprovar Loteria Nadal 2025: consultar si el meu dècim té premi
- Urbanisme La Rambla guanyarà un 33% d’espai per als vianants després de ressituar les terrasses
- COMUNITAT DE RECERCA El grup assenyalat pels abusos de Flecha a la UB anuncia que es dissol
- Festes Aquests són els regals de segona mà més sol·licitats pels catalans: una opció més sostenible que triomfa a Nadal
- Desenvolupament Si el teu fill neix en un d’aquests tres mesos serà més intel·ligent, segons la ciència
- Borrasca atlàntica Catalunya activa l’alerta d’inundació davant el temporal previst per Nadal i Sant Esteve
- Hisenda El Govern recula i els aturats no hauran de presentar declaració de la renda
- A La Villarroel Jordi Casanovas estrena ‘Göteborg’, una comèdia dramàtica romàntica sobre les segones oportunitats
- Relacions entre socis Junqueras es veurà amb Sánchez per «obligar-lo a complir» els pactes amb ERC
