L'ACTUALITAT BLAUGRANA
La UEFA torna a sancionar el Barça per les estelades al Camp Nou
El club haurà de pagar una multa de 40.000 euros per les banderes independentistes exhibides en el partit contra el Leverkusen

Estelades a les grades del Camp Nou, durant el Barça-Leverkusen jugat el 29 de setembre. /
No han passat ni tres mesos des de l'última multa, però la UEFA no està disposada a deixar-ne passar ni una. El màxim organisme del futbol europeu ha tornat a sancionar el Barcelona per l'exhibició d'estelades durant el Barça-Leverkusen disputat el 29 de setembre al Camp Nou.
La primera vegada, el club va haver de pagar 30.000 euros per les banderes i els càntics independentistes dels aficionats blaugrana a la final de la Champions, a Berlín, contra el Juventus de Torí. Ara sembla que la Comissió de Control, Ètica i Disciplina ha elevat la quantitat fins als 40.000 euros.
Notícies relacionadesEn el partit del 29 de setembre, gran part del Camp Nou, al qual va assistir el presidentArtur Mas, també va dedicar una sonora xiulada a l'himne de la Lliga de Campions com a protesta per la primera multa. A l'acabar la música, es van sentir càntics d'"¡independència!" mentre els seguidors enarboraven estelades.
Aquesta comissió va estudiar el tema a la seva reunió a Nyon del 15 d'octubre i, a partir de l'informe que va elaborar el delegat de la UEFA present al Camp Nou, el gal·lès David Griffiths, que fins i tot va incloure diverses fotografies, va decidir tornar a sancionar el Barça. De poc ha servit, doncs, la campanya de diàleg i pedagogia del club blaugrana, que fins i tot va decidir no recórrer la primera sanció amb l'objectiu d'acostar posicions.
- Xoc titànic a Washington Trump descarta parlar amb Musk i deixa obert un duel d’efectes impredictibles
- A MALLORCA La dona detinguda per una agressió sexual a un jove a la sauna d’un hotel de Magaluf: «Em vaig posar calenta»
- Sánchez aparca el finançament pel bloqueig de la cita de BCN
- Dret de rectificació del FC Barcelona
- Incivisme Un prostíbul en un pis del carrer d’Aragó causa enuig al Clot
- Consum La nova etiqueta que porten les conserves d’aquest supermercat i que pot afectar la teva salut
- La princesa Elionor esgota els seus últims dies a bord de l’Elcano
- Tempesta judicial i política El Consell Fiscal empara unànimement Grinda després dels àudios de Leire Díez
- Tribunals La dona del president de Quirón, imputada en el cas del nòvio d’Ayuso
- Salut mental Error del sistema