La Lliga de Campions
Abidal: «M'agradaria que el pròxim rival fos el Lió»
Cesc revela que es va tornar a lesionar en el minut 15 del partit
El Barça va patir molt més del que s'esperava per segellar una eliminatòria davant un Arsenal que va tenir el pas gairebé en l'últim instant. «Ha sigut una eliminatòria molt complicada, tant a Anglaterra com al Camp Nou», va admetre Abidal, que va reconèixer que l'expulsió de Van Persie va facilitar molt les coses: «Sí, és més fàcil jugar contra 10 que contra 11. Són coses que passen en el futbol», va afegir per justificar la rigorosa decisió de l'àrbitre. Preguntat per quin rival li agradaria trobar-se a quarts de final, va ser sincer: «Vull el Lió». Curiós, el rival del Madrid, l'exequip d'Abidal.
Cesc Fàbregas també va lamentar la vermella a Van Persie: «No pots expulsar un jugador per llançar la pilota. Això no pot passar, ha sigut molt estrany, però així són les coses», va dir resignat el capità de l'Arsenal, que va admetre que havia jugat lesionat des de gairebé el principi del matx. «En el minut 15 ja he notat una punxadeta i sabia que el partit s'havia acabat per mi». Cesc, malgrat l'eliminació, va valorar el gran esforç del seu equip. «Crec que hem ficat la por al cos al Barça, fins i tot al final hem tingut una gran ocasió per marcar el segon gol».
Sandro Rosell va considerar just el pas a quarts de final -«hem sigut superiors en els dos partits»- i va destacar el suport de l'afició: «Ha recolzat molt l'equip. És un dia per sentir-se orgullós com a barcelonista», va afirmar el president.
Andrés Iniesta va considerar justa l'expulsió de Van Persie. «Ha anat a perdre temps. Al meu entendre és justa la targeta vermella», va declarar Iniesta, que va voler destacar el gran partit que havien fet Busquets i Abidal. «Han jugat molt bé, han estat molt junts i sempre a prop de Mascherano», va destacar el centrecampista.
FINAL AMB QUEIXES / «Leo ha tornat a marcar la diferència... Que duri», va desitjar feliç Xavi Hernández, que va reconèixer que després del partit els jugadors i el tècnic de l'Arsenal van tenir algunes paraules amb l'àrbitre. «Són coses del futbol», es va limitar a dir Xavi.
Alves va considerar just el pas a quarts: «El joc i els gols els hem posat nosaltres. Ells només s'han defensat». Pedro també va considerar justa l'expulsió de Van Persie i va afegir que l'àrbitre no va condicionar l'eliminatòria. «Hem sigut superiors i en els 90 minuts hem merescut passar amb claredat, encara que al final hem patit».
- Fenomen en auge La venda a pes de 'caixes sorpresa' d'Amazon arriba al centre de Barcelona: "És com una loteria"
- Universitat Més de 250 professors universitaris exigeixen a la UB que investigui el cas Ramón Flecha
- MUNDIAL DE CLUBS Luis Enrique ignora Mbappé: «Soc soci culer, per això sempre em motiva jugar contra el Madrid»
- Previsió meteorològica Catalunya, en alerta per fortes pluges: aquestes són les zones on més pot ploure
- Detingut per matar d’una punyalada un multireincident al Prat de Llobregat per una venjança
- El truc infal·lible per treure les taques de suor del coixí
- Reactivada la recerca de dues persones que haurien caigut al riu Foix a Cubelles
- Continua la recerca dels dos desapareguts a Cubelles La dana a Catalunya deixa inoperatiu l’hospital de Vilafranca, que estarà tancat tres setmanes
- Club d’Estil Núria Marín: «No sé si Elionor serà una bona reina, es necessita alguna cosa més que saber on és babord i estribord»
- El Cruïlla salva el tancament amb una feminista Alanis Morissette