Sense notícies
Els Mossos demanen ajuda per trobar a Luis Ramón, desaparegut a Badalona
És veí de Badalona, té 73 anys i el van veure per darrer cop el dimarts 25 de febrer

Los Mossos piden ayuda para encontrar a Luis Ramón /
Els Mossos d'Esquadra han emès un missatge aquest dimecres a les xarxes socials sobre la desaparició de Luis Ramón, veí de Badalona.
Els seus propers van perdre la seva pista aquest dimarts 25 de febrer, i adverteixen que el desaparegut, de 73 anys, podria estar desorientat.
Notícies relacionadesLa policia catalana informa en el seu avís que Luis Ramon és de complexió prima i mesura 1,74 metres. Quan va desaparèixer, portava una jaqueta de color mostassa i uns pantalons grisos de pana.
Els Mossos demanen col·laboració ciutadana per trobar-lo i sol·liciten que, en cas de veure'l o tenir informació sobre el seu parador, es contacti immediatament amb el telèfon d'emergències 112.
- Transport públic Així queden els preus dels títols de transport públic a Barcelona fins que acabi el 2025
- Lliga F Escac i mat de les futbolistes al Llevant Badalona: «És el circ més gran que he viscut com a professional»
- CAS SANTOS CERDÁN-ÁBALOS Koldo García després de conèixer l’informe de l’UCO sobre Santos Cerdán: «Acaba de començar»
- La xacra de la corrupció El soterrament de les vies a Sant Feliu de Llobregat, la presumpta manipulació de Koldo, Ábalos i Cerdán a Catalunya
- Tempesta judicial i política Cerdán no entrega l’acta de diputat i augmenta el nerviosisme del PSOE