Aldarulls
Un grup de joves assalta la gravació del videoclip de Morad i Dellafuente a Badalona
Un grup de joves ha assaltat el set de gravació del videoclip de la nova cançó de Morad i Dellafuente, i ha causat diversos aldarulls a Badalona.
Els artistes han pogut gravar part del videoclip en una pista de bàsquet del barri de Llefià del municipi, però a mesura que ha avançat la tarda el grup de fans que volien acostar-se als artistes ha anat augmentant cada vegada més, fins a causar diversos aldarulls que han tensionat la situació.
Notícies relacionadesDotacions dels Mossos d’Esquadra i la Guàrdia Urbana de Badalona s’han desplaçat al lloc dels fets per controlar el nombrós grup. També hi ha acudit l’alcalde del municipi, Xavier García Albiol, per mediar en la situació.
Al principi el videoclip s’havia de realitzar aquest dimarts, com ja va avançar el ‘Tot Badalona’, però la productora va acabar cancel·lat la cita per motius de seguretat, ja que assumia que una gran quantitat de fans anirien al rodatge.
- Entrevista Carla Simón: «La meva mare va deixar l’heroïna i em va tenir a mi, tot i que després va arribar la putada de la sida»
- Restauració Tanquen una desena de bars i restaurants de la Costa Brava després del suïcidi del propietari
- Accident a Portugal Almenys 15 morts i 18 ferits al descarrilar un funicular a Lisboa
- Sanitat privada El grup Vithas estrenarà el seu hospital de referència a Catalunya a l’octubre
- Un crim sense resoldre 24 anys desprén L’ADN del jersei d’Helena Jubany obre la porta a un judici
- Cimera a París 26 països, entre ells Espanya, "es comprometen formalment" a desplegar tropes a Ucraïna un cop signada la pau
- Onze de Setembre Illa dissenya una Diada «oberta al món»: «Catalunya és un país ric dins de la seva diversitat»
- Xoc entre poders Illa critica la plantada de Feijóo en l’obertura de l’any judicial: «No podem desmuntar o desprestigiar les institucions»
- Òbit Giorgio Armani, el ‘rei’ de la moda italiana, mor als 91 anys
- Discrepàncies internes Rull rebutja els motius de Giró per anar-se’n de Junts: «Quan hi ha possibilitat d’entesa s’entra a fons, aquí i a Madrid»