Eleccions municipals
Albiol (PP) denuncia el PSC a la Junta Electoral per donar marxandatge municipal en una acció de campanya
Els fets han tingut lloc al barri de Llefià i l’alcalde diu que ha sigut una «coincidència desafortunada»
CLAUS | Eleccions a Badalona: el que s’ha de saber per votar aquest 28M
PREDICCIONS | ¿Qui guanyarà les eleccions a Badalona 2023? Aquestes són les prediccions més enllà de les enquestes
DIRECTE ELECTORAL | Última hora sobre les eleccions municipals a Catalunya
El PP de Badalona (Barcelonès) prepara la documentació per denunciar davant la Junta Electoral una acció de campanya del PSC, que aquest dimecres ha repartit marxandatge del partit i de l’ajuntament durant un acte amb la gent gran del barri de Llefià. El candidat del PP, Xavier García Albiol, assegura que es tracta d’un «escàndol inadmissible» i demana explicacions més precises a l’alcalde de Badalona i candidat del PSC, Rubén Guijarro, qua ja ha explicat que ha sigut una «coincidència».
Guijarro ha visitat aquest dimecres el casal de persones grans del barri de Llefià, on ha repartit propaganda electoral a les àvies participants del curs de ioga. Segons ha pogut saber l’ACN, durant l’acció, l’ha acompanyat la regidora de Persones Grans i membre de la candidatura socialista, Araceli Cruz, que de la mà de Guijarro hi ha repartit també marxandatge de l’ajuntament. Es tracta d’una llibreta i un bolígraf amb la imatge del consistori en el qual, curiosament, ha desaparegut el color blau corporatiu pel vermell.
Guijarro s’excusa i diu que ha sigut una «coincidència desafortuanda» d’una acció del partit i una altra de la regidoria, que en cap cas haurien sigut coordinades. Així, Albiol insta Guijarro a tornar els diners del material protocol·lari «pagat des de la institució» i que ha repartit durant una acció de campanya del PSC.
Llibretes
En unes imatges gravades durant la visita de Guijarro, a les quals han tingut accés l’ACN i EL PERIÓDICO, es veu com l’alcalde i candidat socialista saluda les àvies del casal i els reparteix una bossa de propaganda electoral.
Al seu costat es veu en tot moment la també candidata i regidora Araceli Cruz, que reparteix llibretes de l’ajuntament. De fet, també Guijarro n’ha repartit algunes entre les assistents.
Llegeix totes les notícies de Badalona a EL PERIÓDICO Badalona
Rubén Guijarro Badalona Xavier García Albiol Eleccions municipals PSC PSC Alcaldes Ajuntaments
- Reurbanització. Les obres del nou barri adjacent a la Sagrera costaran 85 milions
- Tensió al Carib El desplegament militar de Trump davant Veneçuela obre totes les possibilitats
- rutes i itineraris El bressol de l’excursionisme
- El més alt de la Vall d’Aran El poble de Catalunya que recomana ‘National Geographic’: amb cases de pedra, moltes flors i unes vistes espectaculars del Pirineu
- Baixa temporal Andreu Buenafuente abandona TVE de manera inesperada per prescripció mèdica: «He de parar una mica»
- ¡Atenció, gurmets! Set bons restaurants de les Corts que t’hauries d’apuntar a l’agenda
- El Govern català estudia invertir més en la llei de barris com a antídot a l’auge ultra
- Juan Rodríguez Teruel, director del Centre d’Estudis d’Opinió (CEO): "Seria un error pensar que hi ha més joves de dretes que mai"
- Manifestació del PP Feijóo clama pel final de Sánchez davant desenes de milers de persones
- Entrevista a La Sexta Salomé Pradas: "Vaig voler avisar Mazón a les 19.10 i no vaig poder"
