Succés local
Dos ferits en una baralla familiar a Badalona, traslladats a Can Ruti i l’Esperit Sant
Un mostrava una ganivetada profunda al tòrax, segons l’atestat policial

L’hospital de Can Ruti de Badalona.
Una baralla familiar ocorreguda divendres passat al carrer de Vallès de Badalona, al barri de Llefià, es va saldar amb dos cosins ferits, un amb una ganivetada profunda al tòrax segons l’atestat policial. L’altre noi presentava talls a la mà, cara i cos, a més de l’esquena dislocada.
El cas va ser publicitat per l’exalcalde i actual candidat del PP de Badalona Xavier García Albiol, que va distribuir explícites imatges de restes de sang a conseqüència de la baralla.
Esta noche en el barrio de Llefià, una persona ha sido acuchillada. En su huida, ha destrozado la casa de una pobre mujer que vive sola. Deseo una pronta recuperación para la persona agredida y ofrecemos toda la ayuda a la anciana afectada. #Badalona pic.twitter.com/z9gGc62lsA
— Xavier García Albiol (@Albiol_XG) 11 de marzo de 2023
Els implicats en els fets van ser traslladats als hospitals Esperit Sant de Santa Coloma de Gramenet i Germans Trias (Can Ruti) de Badalona, respectivament.
Segons l’atestat policial, els implicats en els fets guarden vincle familiar amb Rafael González, un exmilitant en la llista del PP d’Albiol el 2019 –i president de l’associació Marxants de Badalona– que a mitjans de febrer ja va estar en el punt de mira al veure’s el seu fill també implicat en una crema de contenidors que el Govern local de Badalona va catalogar d’«organitzada i coordinada».
Per la seva banda, Albiol va catalogar de «política escombraries» les acusacions vetllades en el seu compte d’Instagram, assumint l’increment de contenidors incendiats que denunciava el Govern municipal però desmarcant-se’n.
Notícies relacionadesEl primer tinent d’alcaldia Àlex Montornès (ERC), per la seva banda, va insistir en Badalona Comunicació, el mitjà públic de la ciutat, que «el PP té vídeos d’incendis abans que la resta: viu molt bé de la crema de contenidors perquè vol construir el relat d’una ciutat caòtica».
Llegeix totes les notícies de Badalona a EL PERIÓDICO Badalona
- CAS SANTOS CERDÁN-ÁBALOS Koldo García després de conèixer l’informe de l’UCO sobre Santos Cerdán: «Acaba de començar»
- Defunció Mor als 63 anys l’empresari Miquel Suqué, del Grup Peralada
- Metamorfosi demogràfica Un terç de l’Eixample és estranger
- HANDBOL Els àrbitres expulsen el Barça de la lluita per la seva 13a Champions
- Tensió als Estats Units "Motivació política" en l’assassinat d’una congressista i el marit
- Una nutricionista sobre la dieta que cal seguir si tens el còlon irritable: "No has de menjar res que t’inflami"
- Predicció La calor s’intensifica a partir de dilluns i algunes zones de Catalunya arribaran als 40 graus
- Xifres d’Interior Rècord d’identificacions policials a Catalunya: 1,2 milions el 2024
- Defunció Mor als 63 anys l’empresari Miquel Suqué, del Grup Peralada
- Acte del PP Feijóo demanarà la compareixença de Sánchez al Congrés perquè es «retratin» els seus aliats: «Si el segueixen recolzant, seran els seus encobridors»