Traslladades a l’hospital
Sis persones ferides en un xoc entre un cotxe i un autobús a Badalona
Per causes que s’investiguen, cap a les 05.30 hores han xocat en la confluència de l’avinguda Martí Pujol i el carrer Ventura Gassol

Sis persones –quatre passatgers i dos conductors– han sigut traslladades a diferents centres hospitalaris amb ferides menys greus després d’una col·lisió la matinada d’aquest dilluns entre un turisme i un autobús a Badalona (Barcelonès). Per causes que s’estan investigant, poc abans de les 05.30 hores han xocat, a la confluència de l’avinguda Martí Pujol i el carrer Ventura Gassol de Badalona, un cotxe i un autobús en el qual viatjaven sis passatgers.
A conseqüència de l’accident, han resultat ferits menys greus quatre dels sis passatgers i els conductors dels dos vehicles, segons han informat Efe fonts dels Bombers de la Generalitat.
Després de ser atesos in situ per sanitaris del Sistema d’Emergències Mèdiques (SEM) i pels Bombers, quatre dels passatgers han sigut evacuats a l’Hospital Municipal de Badalona, el conductor del turisme ha sigut traslladat a l’Hospital Germans Trias i Pujol (Can Ruti) de Badalona, mentre que el conductor de l’autobús ha sigut traslladat a la mútua de l’empresa.
Els Bombers han rebut l’avís del sinistre a les 05.29 hores d’aquest dilluns, i fins allà s’hi han desplaçat dues dotacions del cos que han actuat durant una hora aproximadament, temps en què han atès els passatgers, han netejat la calçada i han revisat els vehicles.
També s’han desplaçat al lloc de l’accident diverses patrulles de la policia local i ambulàncies del SEM.
Llegeix totes les notícies de Badalona a EL PERIÓDICO Badalona
- Fenomen en auge La venda a pes de 'caixes sorpresa' d'Amazon arriba al centre de Barcelona: "És com una loteria"
- Universitat Més de 250 professors universitaris exigeixen a la UB que investigui el cas Ramón Flecha
- MUNDIAL DE CLUBS Luis Enrique ignora Mbappé: «Soc soci culer, per això sempre em motiva jugar contra el Madrid»
- Previsió meteorològica Catalunya, en alerta per fortes pluges: aquestes són les zones on més pot ploure
- Detingut per matar d’una punyalada un multireincident al Prat de Llobregat per una venjança
- Escàndol a la Casa Blanca Trump anuncia una demanda contra ‘The Wall Street Journal’
- La guerra del Pròxim Orient Netanyahu truca al Papa arran de l’atac a l’única església catòlica de Gaza
- Iniciativa. Proposta des de l’alcaldia Collboni demana a 31 alcaldes suport a la llengua
- Cas Koldo L’UCO demana a Interior que l’informi de les visites a Cerdán a la presó
- Esmorzar de ‘Faro de Vigo’ i EL PERIÓDICO Illa: "No volem privilegis, amb la nostra proposta tots guanyen"