Del 17 al 19 de febrer
La restauració i l’oci nocturn de Badalona ampliaran el seu horari durant la Copa del Rei de bàsquet
L’alcalde Rubén Guijarro diu que la mesura s’ha pres per «oferir un millor servei» als assistents a la Copa

L’alcalde de Badalona, Rubén Guijarro, va firmar un ban el 27 de gener pel qual la restauració i els locals d’oci podran ampliar el seu horari per «oferir un millor servei» als assistents a la celebració de la Copa del Rei de bàsquet que tindrà lloc a Badalona del 17 al 19 de febrer.
L’horari de les activitats recreatives de bar musical, restaurant musical, sala de concert, cafè teatre, cafè concert, restaurant, bar, restaurant bar i saló de banquets poden prolongar l’horari màxim de tancament en trenta minuts respecte a l’horari general.
Quant a les discoteques, sales de ball i sales de festes amb espectacle, l’ampliació és de 45 minuts sobre l’horari general de tancament.
L’alcalde assenyala en el bàndol que «durant aquests dies potser podem deixar de banda les preocupacions, els problemes i l’habitual tràfec del nostre dia a dia per intentar celebrar i assaborir, tots els veïns i veïnes, uns dies en què ha de prioritzar els valors de la solidaritat de l’esport» i crida a la ciutadania a disfrutar del bàsquet i de la ciutat.
Així mateix, l’alcalde afegeix: «Espero que aquest torneig sigui una festa de la convivència i li demano paciència i comprensió per les possibles limitacions d’aparcament i de circulació per desenvolupar tots els actes de la Copa amb seguretat i per a un millor lluïment de la ciutat cap a l’exterior».
Llegeix totes les notícies de Badalona a EL PERIÓDICO Badalona
- Apagada Red Eléctrica sospita d'una desconnexió massiva de plantes solars abans de l'apagada
- Andrés Iniesta: "No sempre tot és bonic, ni per a mi ni per a ningú"
- Lluita contra el frau Hisenda et vigila: aquesta és la quantitat màxima que pots pagar en efectiu
- Habitatge Gonzalo Bernardos avisa els espanyols: «Els que es vulguin comprar una casa s’han d’afanyar»
- Energia Red Eléctrica ja va alertar al febrer del risc de "desconnexions severes" de llum pel 'boom' de les renovables
- Conseqüències de l’apagada El Govern té un pla b amb reserves de gasoil per si hi ha una altra apagada
- Entrevista Joan Gabriel Bergas, catedràtic en Enginyeria Elèctrica de la UPC: "Són set 'barcelones' que van caure de cop"
- PRIMER DE MAIG ¿Per què l'1 de maig és el Dia del Treball?
- Futbol Sis partits de sanció a Rüdiger, que els aprofita per operar-se
- Champions league Dembélé silencia l’Arsenal i acosta el PSG a la final de Múnic