IN EXTREMIS
La Guàrdia Urbana de Badalona desarticula una banda que sacrificava animals per a rituals de santeria
L'ONG AnimaNaturalis es personarà com a acusació popular en la causa per demanar la pena més alta

zentauroepp50628743 13 02 2017 agentes de la guardia urbana de badalona l al191102195254 /
La Guàrdia Urbana de Badalona va aturar in extremis el passat 23 d’octubre el sacrifici de tretze animals que una banda utilitzava per a rituals de santeria. El grup utilitzava un domicili particular del barri del Canyadó com a seu per als seus rituals.
Segons l’ONG AnimaNaturalis, que va posar el cas en coneixement de la policia, se sacrificaven «desenes d’animals cada setmana des de fa cinc anys». Els animals decomissats en aquesta operació eren un gall, nou gallines i tres guatlles.
Entre sis i divuit mesos de presó
Notícies relacionadesAnimaNaturalis es personarà com a acusació popular en la causa per demanar la pena més alta, que podria ser de sis a divuit mesos de presó per maltractament animal i per sacrificar animals de manera irregular.
Més notícies de Badalona a l’edició local d’EL PERIÓDICO DE CATALUNYA
- Responsables de 19.000 menors Drets Socials cessa la directora general i el subdirector d’Atenció a la Infància i l’Adolescència (DGAIA)
- Pòdcast a Youtube José Elías, sobre el gran problema dels joves: «O espavilen o vindrà…»
- Previsió del Meteocat Set comarques, inclosa la de Barcelona, en avís groc per la intensitat de pluges previstes per a aquest dimarts
- Amanda Hughes: "No hi ha cap altre lloc com Barcelona"
- Un avi admet haver abusat repetidament de la seva neta durant anys
- Cosmètica, farmàcia i maquinària, punts crítics en la guerra comercial
- Pacte amb ERC i Comuns El Govern aprovarà un suplement de crèdit de 2.100 milions per garantir-se l'estabilitat sense pressupostos
- Serveis públics L'empresa FCC reclama 1,5 milions a l'Ajuntament de Tarragona pel servei de neteja de l'any 2023
- Via lliure per a ‘El odio’ Un jutjat de Barcelona denega la suspensió provisional de la publicació del llibre sobre José Bretón
- Responsables de 19.000 menors Drets Socials cessa la directora general i el subdirector d’Atenció a la Infància i l’Adolescència (DGAIA)