CURTMETRATGES
Badalona reivindica els gèneres de terror, fantasia i ciència-ficció amb la 13a edició del Cryptshow Festival
El certamen internacional de curtmetratge tindrà lloc els dies 4, 5, 6 i 7 de juliol
cryptshow19 imatgenp
Badalona torna a acollir aquest estiu el Cryptshow Festival, una iniciativa que té per objectiu reivindicar els valors artístics i culturals del gènere de terror, la fantasia i la ciència-ficció.
El certamen, que arriba a la seva tretzena edició, repeteix el format de dos caps de setmana que va començar l’any passat. En aquest sentit, ja es va estrenar el 28 i 29 de juny passat, i continuarà amb les projeccions i altres esdeveniments els dies 4, 5, 6 i 7 de juliol.
Més que curts
L’eix vertebrador del Cryptshow Festival és el certamen internacional de curtmetratge, amb una secció oficial on més de 250 obres de 43 països opten al XIII Premi Serra Circular.
No obstant, el festival dona cabuda també als llargmetratges, la literatura, les arts plàstiques i la música; a més de servir de motor per a la indústria, donant especial importància al treball d’artistes novells.
El fil conductor del certamen d’aquest any són els quaderns de bitàcola. Es tracta d’un recurs originari de la marina mercant que ha convertit en un mecanisme introspectiu, el reflex d’un viatge interior que ens arriba ja sigui escrit en paper, en registre de veu o en una cinta de vídeo i que permet construir grans històries a partir del testimoni de grans fites i, alhora, de grans matances.
Notícies relacionadesDes del Cryptshow Festival s’agafa aquesta icona per redefinir-lo i barrejar l’imaginari pirata amb elements de la ciència-ficció, el terror i la fantasia donant lloc a una nova realitat.
Més notícies de Badalona
- Patrimoni històric Alerta per la contínua demolició d’estacions de ferrocarril centenàries
- Els excessos de la paternitat Els pares helicòpter aterren a la facultat per protegir els seus fills
- Sistema de salut 70 anys del Vall d’Hebron, el gran hospital públic català
- La gestió de la dana Mazón va veure vídeos de les inundacions a El Ventorro i ara sospesa dimitir
- Privacitat "Jo mai dono el DNI": un expert explica com donar les teves dades de forma segura en hotels i allotjaments
- Aquests són els millors supermercats per comprar pa, segons l’OCU
- Lluita per la presidència del Barça L’oposició busca enderrocar Laporta mitjançant una complexa unió
- Acte a la Generalitat Illa llança la seva reforma de l’administració pública de la Generalitat amb 50 propostes d’experts
- Declaració Vilaplana afirma al jutjat que Mazón no semblava tenir pressa «per arribar enlloc»
- Nova cita cultural Òmnium Cultural s’alia amb l’IEC per transformar la Nit de Santa Llúcia en l’equivalent literari dels Premis Gaudí
