Delitbee i Stuart col·laboren per a un repartiment a domicili més eficient i sostenible

  • L’aliança permet als restaurants estalviar un 50% en costos de l’entrega

Delitbee i Stuart col·laboren per a un repartiment a domicili més eficient i sostenible

Activos

1
Es llegeix en minuts

El comparador d’entrega de menjar a domicili Delitbee ha firmat un acord amb la plataforma tecnològica d’enviaments d’última milla Stuart per ajudar els restaurants a fer un repartiment més eficient, fiable i sostenible amb el medi ambient.

Amb el pacte, els restaurants que s’uneixin a la plataforma Delitbee podran beneficiar-se d’aquest tipus d’entrega sense cap mena de comissió, mentre que els clients podran programar les entregues de les comandes en franges de 15 minuts i escollir un repartiment respectuós amb el medi ambient.

L’aliança s’ha produït a València, una de les últimes ciutats on ha desembarcat Delitbee, però s’ampliarà previsiblement a la resta de ciutats on Stuart ofereix el seu servei. Són Madrid, Barcelona, Saragossa, València, Sevilla, Bilbao i Màlaga.

El comparador ha indicat que els més de cent restaurants integrats a la plataforma «ja es veuen afavorits amb el nou acord» en el repartiment a domicili. I ha afegit que es tracta d’un servei que també genera un estalvi del 50%, que correspon a la comissió que destinen els restaurants a altres companyies de repartiment.

Delitbee, concretament, té per objectiu que els restaurants, des d’ara fins a finals d’any, puguin estalviar prop d’un milió d’euros en comissions per destinar-los a aconseguir i retenir els seus propis usuaris dins de la plataforma.

Notícies relacionades

El CEO de Delitbee, Pau Vivas, ha assenyalat que la part logística és una de les claus en les entregues de menjar a domicili. També que, gràcies a l’acord, l’empresa podrà expandir-se a noves ciutats i països «pròximament».

El director d’operacions de Stuart España, Ilias Allali, ha explicat que l’empresa espera poder «contribuir a l’eficiència dels mateixos establiments» i a millorar-ne la rendibilitat gràcies a la potenciació del seu canal de venda propi.

Temes:

Restaurants