Declaracions contundents
Mercedes Milá es mulla i parla sense embuts després de la primera entrevista de Bárbara Rey: "Quin peça aquest rei"
La presentadora catalana defineix el testimoni de la vedet com "un exercici de valentia" i "una classe magistral de televisió".
Mercedes Milá y Bárbara Rey /
El passat dilluns 9 de desembre vam poder veure la primera entrega de 'Bárbara Rey, la meva veritat', en què vam escoltar la vedet parlar del rei emèrit després de la publicació dels àudios que, entre altres coses, assenyalaven el suposat xantatge de Bárbara a Joan Carles I.
Després de superar més d'un milió d'espectadors de mitjana i un 16,7% de quota de pantalla i seguir comentant-se a les tertúlies dels platós de televisió, Mercedes Milá s'ha pronunciat a les seves xarxes socials sobre el que ella considera un "bomba".
La presentadora ha confessat que, durant l'emissió de l'entrevista, va sentir en molts moments "que els que intervenien com a col·laboradors havien confós els seus oficis". Milá considera que alguns col·laboradors es van excedir amb les seves opinions contra la vedet: "No eren periodistes, eren membres del Tribunal de la Santa Inquisició. No importava tant escoltar, sinó acusar".
Malgrat això, Mercedes diu haver-se sentit propera a les aportacions d'Isabel Rábago i Terelu Campos en molts moments, que es van mostrar més properes a la figura de Bárbara durant l'emissió del primer especial de 'De divendres'.
La presentadora també ha fet referència a la posició de Joan Carles I: "El Rei es va portar molt malament amb ella. Es va aprofitar del que li convenia, va abusar de la seva confiança, la va enganyar i, després de tot això i molt més, voleu acusar-la d'haver fet xantatge al cap de l'Estat per aconseguir que la compensés per tots aquests serveis prestats", explica Mercedes en una publicació d'Instagram.
De fet, l'expresentadora de 'Gran germà' sembla que no comparteix el que alguns consideren "xantatge" i Bárbara anomena "préstec": "Xantatge? Però què hauríeu fet qualsevol de vosaltres si haguéssiu viscut una història com la que va viure ella? Jo li trec els ulls".
Notícies relacionadesMés enllà d'això, Milá segueix fent referència en la publicació a com de decebedor ha estat Joan Carles I: "Quin peça aquest Rei del qual estàvem tan orgullosos i que ara, només ara, està demostrant de quina pasta està fet". És més, la presentadora considera que "així es manté el poder", amb "traïcions i xantatges".
D'aquesta manera, la presentadora considera que el testimoni de Bárbara Rey en el primer especial emès a Telecinco és un "exercici de valentia" per part de la vedet i "una classe magistral de televisió per part de tot l'equip de 'De divendres'", lloant així la feina realitzada pel programa que presenten Bea Archidona i Santi Acosta.
- Segona vida (25) / LUIS MILLA "Hisenda em va fer una inspecció quan me’n vaig anar del Barça al Madrid"
- Canvi climàtic Joan Roig dimiteix com a alcalde d’Alcanar a ‘Salvados’: «Ens ve una cosa molt greu, molt greu»
- Programa solidari Catalunya es bolca contra el càncer en ‘La Marató 2025’
- A Los Angeles Moren el director Rob Reiner i la seva dona, Michele Singer, apunyalats a casa seva, a Los Angeles
- Lloc recomanat El petit poble de Tarragona que 'National Geographic' considera "una obra d'art"
- Quan i com s’aplicarien Els canvis que planteja Treball per al permís per defunció d’un familiar i per cures pal·liatives
- 'El segon cafè' de La 2Cat L'Editorial de Cristina Villanueva: Forçats a somriure
- Canvi històric Tendència global, seguretat, immigració…: Cinc claus per entendre la victòria de l’ultra Kast en les eleccions de Xile
- Registres meteorològics Catalunya registra acumulacions de fins a 150 litres per metre quadrat en un sol matí després del pas de la borrasca Emilia
- Òbit Mor Gerard Suñé als 23 anys, promesa del rem nacional
