Trist comiat
Julio Iglesias, afligit després de la mort de Pepe Domingo Castaño: «Te n’has anat sense adeu, ens veiem a l’eternitat»
La mort del genial locutor de COPE ha agafat per sorpresa el cantant, que s’ha acomiadat d’ell amb un emotiu i punyent missatge a les seves xarxes socials.

La mort de Pepe Domingo Castaño ha agafat el món de la ràdio i la televisió completament desprevinguts. El genial locutor ens deixava aquesta matinada als 80 anys d’edat, després de tota una vida dedicada a la comunicació, en la qual ha deixat innumerables amics en tots els àmbits del món cultural i artístic.
Un d’ells és Julio Iglesias, amb el qual va compartir dècades d’amistat i confidències, que s’assabentava amb gran sorpresa i tristesa de la pèrdua del professional de la ràdio a través dels mitjans. El cantant, trencat de dolor, ha escrit unes paraules de comiat a Pepe Domingo Castaño a les seves xarxes socials.
«El meu estimadíssim Pepe, te n’has anat sense un adeu de comiat. Has deixat la meva ànima inquieta. Saps que mai podré oblidar-te. El meu estimadíssim amic, ens tornarem a veure en l’eternitat», va escriure Iglesias, demostrant profund dolor per la seva mort.
- Fenomen en auge La venda a pes de 'caixes sorpresa' d'Amazon arriba al centre de Barcelona: "És com una loteria"
- Universitat Més de 250 professors universitaris exigeixen a la UB que investigui el cas Ramón Flecha
- MUNDIAL DE CLUBS Luis Enrique ignora Mbappé: «Soc soci culer, per això sempre em motiva jugar contra el Madrid»
- Previsió meteorològica Catalunya, en alerta per fortes pluges: aquestes són les zones on més pot ploure
- Detingut per matar d’una punyalada un multireincident al Prat de Llobregat per una venjança
- Infraestructures La Zona Franca invertirà 40 milions en la seu de Salut Pública de BCN
- Transports El Govern facilita la venda de Talgo a Sidenor amb l’entrada de la SEPI
- Junta general Inditex obrirà botigues a l’Iraq i inverteix en l’‘start-up’ Theker Robotics
- Tempesta judicial i política L’UCO busca diners de la trama Cerdán en feixos de bitllets amagats
- Els riscos de la xenofòbia Llibertat per als còmplices Un detingut a Mataró per incitar la "cacera" de migrants a Múrcia