Després del final de ‘El Programa de AR’
Ana Rosa es pronuncia sobre la «fuga» de col·laboradors que treballen ara amb Sonsoles
La presentadora s’ha pronunciat sobre la marxa de Beatriz Cortázar i Paloma García-Pelayo, que van desembarcar a ‘Y Ahora Sonsoles’.

Fa unes setmanes començava un terratrèmol a Telecinco amb la sortida de diversos col·laboradors habituals de la cadena rumb a Antena 3. Aquest fet va afectar sobretot ‘El Programa de AR’, que va perdre en pocs dies tres dels seus rostres més reconeixibles: Beatriz Cortázar, Paloma García-Pelayo i Cruz Morcillo.
El destí d’aquestes col·laboradores apuntava a dos programes: ‘Y Ahora Sonsoles’ i ‘Espejo Público’. No obstant això, dies després es va revelar que totes elles formarien part del programa de Sonsoles Ónega, amb les primeres col·laboracions en l’especial sobre el casament de Tamara Falcó.
Aquest mateix dijous, Ana Rosa Quintana es va poder pronunciar sobre aquesta «fuga» de col·laboradors en una trobada amb la premsa per acomiadar el seu programa després de 19 temporades de lideratge als matins.
La presentadora, que a partir de setembre es posa al capdavant de ‘TardeAR’, explica que «no hi va haver oportunitat» de retenir-les. «Quan ens ho van comunicar, ja estava fet», comenta.
«Tothom té dret a canviar d’empresa, de programa i d’assegurar-se el seu futur econòmic», argumenta sobre la decisió de les seves històriques col·laboradores, i detalla que «tot i que m’haguessin donat l’oportunitat, jo no els podia pagar el que els hi estan pagant».
Notícies relacionadesFinalment, la periodista assegura que encara no ha pogut parlar amb Sonsoles sobre la seva competència a les tardes a partir del mes de setembre, però es mostra optimista de cara a aquest duel: «Esperem guanyar», diu.
Per a aquest format, també s’ha reforçat gràcies a la competència, ja que acaba de fitxar Manu Marlasca, que canvia de cadena després d’11 anys a La Sexta.
- Apagada Red Eléctrica sospita d'una desconnexió massiva de plantes solars abans de l'apagada
- Andrés Iniesta: "No sempre tot és bonic, ni per a mi ni per a ningú"
- Lluita contra el frau Hisenda et vigila: aquesta és la quantitat màxima que pots pagar en efectiu
- Habitatge Gonzalo Bernardos avisa els espanyols: «Els que es vulguin comprar una casa s’han d’afanyar»
- Energia Red Eléctrica ja va alertar al febrer del risc de "desconnexions severes" de llum pel 'boom' de les renovables
- MOBILITAT Controls a les carreteres gironines pel pont de l’1 de maig
- Nova instrucció als registres El Govern aprova una instrucció per fer efectiva la prohibició dels ventres de lloguer
- Successos Un piròman provoca nou incendis en mitja hora a Cambrils i deixa danys en comerços i restaurants
- Conseqüències de l’apagada El Govern té un pla b amb reserves de gasoil per si hi ha una altra apagada
- Entrevista Joan Gabriel Bergas, catedràtic en Enginyeria Elèctrica de la UPC: "Són set 'barcelones' que van caure de cop"