Amb Pablo Motos
‘El hormiguero’: Pedri recorda la seva arribada al Barça i en què es va gastar el seu primer sou com a futbolista
El canari va visitar per primera vegada el programa de Pablo Motos a Antena 3
Pablo Motos, després de la seva lesió: «Podria haver perdut tota la força del braç»
‘El hormiguero’: Pablo Alborán revela la seva «mania» per dormir bé fora de casa

Pedri, jugador del FC Barcelona i de la Selecció Espanyola, va acudir aquest dimarts per primera vegada al plató d’‘El hormiguero’. El futbolista canari, de només 20 anys, va xerrar amb Pablo Motos pocs dies després de proclamar-se campió de La Liga.
A més, en l’arrencada de l’entrevista, li va regalar al presentador les botes amb què va guanyar l’esmentada competició: «Només hi ha tres parells així. Espero que t’agradin, estan fetes de plàstic reutilitzat». «M’han dit que ets molt dolent, no sé si les sabràs utilitzar», va dir fent broma.
Més endavant, Motos es va interessar pels inicis de Pedri en el futbol. En concret, va voler conèixer com li va canviar la vida a nivell econòmic: «Quan et fan el teu primer contracte professional i veus que tens pasta... ¿Quin va ser el primer caprici car que et vas comprar?».
«La primera vegada que vaig començar a cobrar, no tant, va ser a Las Palmas», va començar aclarint el convidat: «El primer que em vaig comprar van ser unes llaminadures al súper de davant, tenia unes ganes de menjar increïbles». No obstant, el més «car» que va comprar va ser un cotxe per al seu pare, tal com va revelar entre els aplaudiments del públic: «Ja li feia falta».
Pedri també va parlar sobre els seus primers dies en el Barça: «El primer dia estaven jugant la Champions a Lisboa. Vaig arribar i hi havia poca gent, allà no estava tan nerviós». «El segon dia van arribar tots. Messi, Jordi Alba... Tots els cracs del Barça. I aquell dia estava cagat», va confessar.
A més, va assegurar que al principi li costava entrar al vestidor: «Em quedava al gimnàs fent com que feia, em feia vergonya entrar». Va ser Messi qui, finalment, el va ajudar a integrar-se a l’equip: «Un dia va venir Leo i em va dir que passéssim, que no tinguéssim vergonya. Em va ajudar».
- Salut mental en els joves Gonzalo Bernardos es mulla i explica per què els joves no són capaços d'estalviar: "Als 80 i 90 ningú es plantejava agafar i gaudir del moment..."
- El Sabadell acumula capital i podria liderar una fusió alternativa al BBVA
- El 80% dels maquinistes de Rodalies són de fora de Catalunya
- Gestió hídrica Els pantans de Catalunya arriben al 46,27% de la seva capacitat gràcies a les últimes pluges
- Lapsus temporals Això significa no recordar paraules o confondre el nom de les persones
- Compareixença al Parlament Junts exigeix la dimissió de Paneque pel caos de Rodalies i l'"estafa" del traspàs
- Trànsit Un incendi en un túnel talla totalment la Ronda Litoral de Barcelona durant una hora
- Tribunals L’Audiència rebutja l’amnistia per als quatre policies que van mutilar Roger Español l’1-O i els envia a judici
- Informe La Sindicatura de Comptes veu “deficiències” en la selecció dels directors de TV3 i Catalunya Ràdio
- Infraestructures El comitè d’experts de Collboni defensa ampliar la tercera pista de l’aeroport «sense tocar la Ricarda i el Remolar»