Exclusiva YOTELE
TVE compra els drets d’'El conquistador del fin del mundo', el 'Supervivientes' extrem de la televisió basca
La cadena pública prepara la seva pròpia edició del format presentat per Julian Iantzi i creat per Patxi Alonso que compta ja amb 19 edicions

TVE continua treballant en la confecció de la seva estructura de programació de cara als pròxims mesos. L’estratègia de la direcció de continguts generals de la corporació, encapçalada per José Pablo López, passa per adquirir formats potents per a l’horari de màxima audiència que puguin convertir-se en esdeveniments televisius, com el ‘Benidorm Fest’, 'Masterchef' o 'Dúos Increíbles'.
I en aquest sentit, el directiu ha tancat un acord per emetre 'El conquistador del fin del mundo', el veterà reality de supervivència extrema de la televisió basca, en què dos grups de participants han de conviure en un territori hostil i superar complicades i arriscades proves, segons ha conegut en exclusiva YOTELE.
El concurs d’aventures presentat per Julian Iantzi és un dels formats estrella d’ETB, on s’emet des del 2005 amb gran èxit d’audiència sota la batuta de Patxi Alonso, responsable de la producció executiva junt amb Gonzalo Honigblum i un dels seus creadors. A més, és el conductor dels debats del format.
Notícies relacionadesSegons la informació a què ha tingut accés aquest portal en exclusiva, TVE produirà la seva pròpia edició d’'El conquistador del fin del mundo' amb Hostoil (The Mediapro Studio) al llarg dels pròxims mesos, amb l’objectiu d’estrenar-lo la temporada vinent, sense que això suposi que desaparegui de la televisió basca. De fet, s’acaba d’estrenar a ETB2 la temporada 19 amb excel·lents resultats. La setmana passada va vorejar el 27% de quota de pantalla (quan la mitjana de la seva cadena és del 12), escombrant tots els seus competidors a les cadenes nacionals.
De moment, es desconeix qui es posarà al capdavant de l’edició nacional d’‘El conquis’, tot i que tot sembla indicar que la principal opció és mantenir Julian Iantzi com a presentador, que el mes de juliol passat ja es va encarregar a la cadena pública de la retransmissió dels Sanfermines junt amb Ana Prada.
- Fenomen en auge La venda a pes de 'caixes sorpresa' d'Amazon arriba al centre de Barcelona: "És com una loteria"
- Universitat Més de 250 professors universitaris exigeixen a la UB que investigui el cas Ramón Flecha
- MUNDIAL DE CLUBS Luis Enrique ignora Mbappé: «Soc soci culer, per això sempre em motiva jugar contra el Madrid»
- Previsió meteorològica Catalunya, en alerta per fortes pluges: aquestes són les zones on més pot ploure
- Detingut per matar d’una punyalada un multireincident al Prat de Llobregat per una venjança
- Guerra a Ucraïna Trump es limita a amenaçar Rússia amb aranzels mentre rearma Ucraïna
- Comissió Bilateral Estat-Generalitat ERC veu insuficient el nou finançament: "La música sona bé, però les concrecions són mínimes"
- Finançament autonòmic Andalusia esclata contra l’acord de finançament amb Catalunya i el Govern li ofereix acollir-se al mateix model
- Successos La investigació de l’incendi de Paüls apunta a l’acció humana com a causa: negligència o provocat
- Estudi científic ¿Per què algunes persones necessiten posposar més vegades el despertador? La ciència té una resposta (i afecta més les dones)