Als 86 anys
Mor Carmen Jara, cantant i mítica col·laboradora d’Encarna Sánchez i Jiménez Losantos
La cantant participava des dels anys 80 en tertúlies radiofòniques del cor després de compartir escenari amb els millors artistes espanyols
El món de la ‘copla’ i la ràdio estan de dol. La cantant de boleros Carmen Jara ha mort als 86 anys després de no aconseguir superar la malaltia que patia. La seva família i amics més pròxims estaven amb ella en el moment de la seva mort, que ha tingut lloc a la seva Huelva natal. La notícia ha sigut avançada per Libertad Digital.
Tot i que la seva trajectòria al món de la música va ser prolífica, compartint escenari amb grans com Lolita Sevilla, Rafael Farina o Rocío Jurado, va fer el seu salt a la ràdio com a tertuliana d’Encarna Sánchez, que va ser el seu íntim amic, a finals dels anys 80. Compartia la mítica secció de ‘La Mesa camilla’ amb altres grans dels escenaris com Marujita Díaz, Mari Carmen Yepes i Paquita Rico.
Notícies relacionadesDesprés de la mort de la periodista, es va incorporar a la tertúlia del cor de Federico Jiménez Losantos a la COPE, cadena que va abandonar quan el periodista va fundar esRadio, on continuava col·laborant en l’actualitat, fins que la malaltia la va apartar fa aproximadament mig any.
Carmen Jara va anar diverses vegades a la televisió per parlar de la seva experiència vital i professional amb Encarna Sánchez. En les últimes ocasions, era habitual a Telecinco en programes com ‘Sálvame’, en les innombrables ocasions que han ressuscitat la vida de la periodista i les persones que la van envoltar. En una de les seves visites, va arribar a assegurar que ella la va amortallar. EN ELABORACIÓ.
- Els missatges de Feijóo el dia de la dana deixen en evidència Mazón
- "Volíem aprofitar les onades"
- Un poble de Lleó ven més butlletes del Gordo de les que va comprar
- Dues falsedats flagrants
- Festes Aquests són els regals de segona mà més sol·licitats pels catalans: una opció més sostenible que triomfa a Nadal
- Obituari Mor Carles Vilarrubí, empresari i exvicepresident del Barça, als 71 anys
- A l’illa de Padar Indonèsia amplia la recerca de l’espanyol i de tres dels seus fills desapareguts després d’un naufragi
- Rússia prossegueix els seus atacs poc abans de la reunió entre Zelenski i Trump a Florida
- Missatges de llum Els Bars Bizum conquereixen Barcelona
- Estat dels embassaments avui, 28 de desembre, a Catalunya: Sau, Foix, Susqueda i la resta de pantans
