Als 86 anys
Mor Carmen Jara, cantant i mítica col·laboradora d’Encarna Sánchez i Jiménez Losantos
La cantant participava des dels anys 80 en tertúlies radiofòniques del cor després de compartir escenari amb els millors artistes espanyols
El món de la ‘copla’ i la ràdio estan de dol. La cantant de boleros Carmen Jara ha mort als 86 anys després de no aconseguir superar la malaltia que patia. La seva família i amics més pròxims estaven amb ella en el moment de la seva mort, que ha tingut lloc a la seva Huelva natal. La notícia ha sigut avançada per Libertad Digital.
Tot i que la seva trajectòria al món de la música va ser prolífica, compartint escenari amb grans com Lolita Sevilla, Rafael Farina o Rocío Jurado, va fer el seu salt a la ràdio com a tertuliana d’Encarna Sánchez, que va ser el seu íntim amic, a finals dels anys 80. Compartia la mítica secció de ‘La Mesa camilla’ amb altres grans dels escenaris com Marujita Díaz, Mari Carmen Yepes i Paquita Rico.
Notícies relacionadesDesprés de la mort de la periodista, es va incorporar a la tertúlia del cor de Federico Jiménez Losantos a la COPE, cadena que va abandonar quan el periodista va fundar esRadio, on continuava col·laborant en l’actualitat, fins que la malaltia la va apartar fa aproximadament mig any.
Carmen Jara va anar diverses vegades a la televisió per parlar de la seva experiència vital i professional amb Encarna Sánchez. En les últimes ocasions, era habitual a Telecinco en programes com ‘Sálvame’, en les innombrables ocasions que han ressuscitat la vida de la periodista i les persones que la van envoltar. En una de les seves visites, va arribar a assegurar que ella la va amortallar. EN ELABORACIÓ.
- Tràmits Confirmat: els majors de 70 anys hauran de renovar el seu DNI permanent abans d’aquesta data per ordre de la Unió Europea
- Als peus de collserola Tensió entre ‘runners’ i veïns a la Carretera de les Aigües
- Una jutge investiga la suplantació de la identitat d’Ustrell
- Automoció BYD estudia obrir una fàbrica de cotxes elèctrics a Catalunya
- Modalitat esportiva ‘Boom’ dels locals de ‘barre’ a BCN
- Quant cobra un autònom de baixa? Aquestes són les xifres del 2025
- Salut El cardiòleg Aurelio Rojas aclareix si és millor menjar abans o després d’entrenar
- Agressió sexual Una dona denuncia que l’home que li llogava una habitació a Manresa la violava
- Intel·ligència artificial Una recerca d'UManresa sobre ètica demostra que la intel·ligència artificial cau en les mateixes contradiccions que les persones
- Educació a Catalunya Els rostres de l’abandonament escolar: «Acabes renunciant per no endeutar els teus pares o per no saber on acudir»
