Als 86 anys
Mor Carmen Jara, cantant i mítica col·laboradora d’Encarna Sánchez i Jiménez Losantos
La cantant participava des dels anys 80 en tertúlies radiofòniques del cor després de compartir escenari amb els millors artistes espanyols

El món de la ‘copla’ i la ràdio estan de dol. La cantant de boleros Carmen Jara ha mort als 86 anys després de no aconseguir superar la malaltia que patia. La seva família i amics més pròxims estaven amb ella en el moment de la seva mort, que ha tingut lloc a la seva Huelva natal. La notícia ha sigut avançada per Libertad Digital.
Tot i que la seva trajectòria al món de la música va ser prolífica, compartint escenari amb grans com Lolita Sevilla, Rafael Farina o Rocío Jurado, va fer el seu salt a la ràdio com a tertuliana d’Encarna Sánchez, que va ser el seu íntim amic, a finals dels anys 80. Compartia la mítica secció de ‘La Mesa camilla’ amb altres grans dels escenaris com Marujita Díaz, Mari Carmen Yepes i Paquita Rico.
Notícies relacionadesDesprés de la mort de la periodista, es va incorporar a la tertúlia del cor de Federico Jiménez Losantos a la COPE, cadena que va abandonar quan el periodista va fundar esRadio, on continuava col·laborant en l’actualitat, fins que la malaltia la va apartar fa aproximadament mig any.
Carmen Jara va anar diverses vegades a la televisió per parlar de la seva experiència vital i professional amb Encarna Sánchez. En les últimes ocasions, era habitual a Telecinco en programes com ‘Sálvame’, en les innombrables ocasions que han ressuscitat la vida de la periodista i les persones que la van envoltar. En una de les seves visites, va arribar a assegurar que ella la va amortallar. EN ELABORACIÓ.
- Educació Sánchez reduirà per llei les hores lectives del professorat
- Apunt La sort va salvar Fermín
- Seguretat viària ¿Es podrà circular a més de 120 km/h? Els canvis que venen a les autopistes i autovies europees
- El Govern aprovarà l’embargament dimarts després de superar els esculls
- El Rei agraeix a Al-Sisi el seu paper per a un alto el foc a Gaza
- A ALACANT Sánchez anuncia un pla de 13.000 milions, la inversió més gran de la història per als aeroports espanyols
- Tribunals Després de dos anys i mig d’investigació, Sandro Rosell i Bartomeu declaren davant la jutge pel cas Negreira
- El cim de Barcelona La Sagrada Família arrenca a l’octubre el centenari de la mort de Gaudí, que culminarà el 10 de juny amb el cim del temple coronat
- SEGONS GAD3 I ELS ARQUITECTES TÈCNICS La vivenda desencadena una fractura social: és la principal preocupació de la meitat dels que viuen de lloguer
- Salut Mental i Joves (II) Josep Matalí, Sant Joan de Déu: "Hem de capacitar-nos per donar un major acompanyament emocional als joves"