Molest
David Summers s’indigna amb ‘Pasapalabra’ per les crítiques a la seva cançó més coneguda
El cantant ha reaccionat a un vídeo del programa
David Summers no ha pogut ocultar el seu enuig amb diversos participants de ‘Pasapalabra’ pel que va passar durant la prova musical en l’última entrega del format. El concurs d’Antena 3 va incloure un dels temes més coneguts del cantant i alguns dels presents van voler criticar el contingut de la cançó.
Dimecres a la tarda, en el format presentat per Roberto Leal va sonar ‘Devuélveme a mi chica’. Els concursants havien d’endevinar la cançó escoltant-ne només una nota, i va ser Ana Morgade la primera a prémer el botó i encertar-la.
Després de cantar-la i ballar-la amb el presentador i la resta de participants, la còmica va voler enviar un missatge sobre la lletra del tema dels Hombres G: «Jo me la sé perquè l’he sentit a gent més gran que jo i la cançó és molt guai, però he de dir una altra cosa. Hi ha un insult que utilitza que no està gens bé. Allò de marica és fatal perquè, per començar, no és un insult, i el ‘devuélveme a mi chica’ també està molt malament, perquè les dones no som un bolso».
Notícies relacionadesAplaudimos la resolución y damos la razón completamente a @ana_morgade en su reflexión sobre la letra de la canción. 💙 #Pasapalabra626 pic.twitter.com/GOptu3KTz6
— Pasapalabra (@PasapalabraA3) 18 de octubre de 2022
Roberto Leal no va trigar a recollir les seves paraules i recolzar la crítica a la cançó per incloure aquest contingut: «Aplaudim la resolució i donem la raó completament a Ana Morgade en la seva reflexió sobre la lletra de la cançó», va expressar abans de canviar de torn i continuar amb el programa.
El vídeo, publicat a les xarxes socials, ha arribat fins a David Summers, que no ha dubtat a contestar, posant en evidència el seu enuig per la crítica del presentador i de la col·laboradora: «La cançó es va escriure fa 40 anys. Sabeu perfectament que és una broma i que no pretén ofendre ningú. Si tant us ofèn, ¿per què la poseu al vostre programa...?».
- Accident mortal Mor atropellada una jove de 20 anys que circulava en patinet a Sant Cugat
- Desnonament massiu Els desallotjats del B9 acampen sota una sortida de la C-31 a Badalona i Albiol diu que farà desmuntar les tendes
- Anàlisi L’advocat Martín-Duarte
- Mobilitat Viatges il·limitats per 6,20 euros a l'any: així pots demanar la targeta social a Barcelona per a majors de 60 anys o discapacitats amb rendes baixes
- Concurs 55 candidats estrella de tot el món opten a dissenyar el Liceu Mar
- Tradicions amb encant El poble de Catalunya que té un pessebre vivent de més de 200 persones: dia, horari i entrades
- El Barça acomiada l’any guardant-se Pedri per al derbi
- Un Raphael reconstituït
- L’exigent sistema electoral extremeny amb les minories marcarà les aliances
- Una victòria que no canvia res
