A ‘El hormiguero’
Primeres paraules de Sonsoles Ónega després de fitxar per Atresmedia: «Em van dir que tenien un pla per a mi»
La periodista li va explicar a Pablo Motos com va prendre la decisió de marxar de Telecinco

Sonsoles Ónega apareix per primera vegada a Antena 3. Després de la seva sonada sortida de Telecinco, la periodista va ser aquest dimarts la convidada d’‘El hormiguero’, oferint-li a Pablo Motos les seves primeres declaracions com a rostres de la cadena d’Atresmedia: «Em sento com una nena amb sabates noves. Des de l’11 de juliol no trepitjava un plató».
«Era al camerino de Telecinco en faixa. De sobte, rebo una trucada. Despenjo en altaveu i una veu emergeix. Em diu que era la secretària del director general d’Atresmedia Televisión. Vaig pensar que volia adaptar una novel·la. Es produeix una reunió en un hotel i arribo i veig tres senyors que no conec. Carlos Fernández Alonso em va dir cinc paraules: Tenim un pla per a tu. En aquell moment, em vaig enamorar profundament d’aquesta proposta. A partir de ahí, empieza 48 horas, que es lo que pido para reflexionar, que coindicen con las fiestas del Orgullo LGTBIQ+ de Madrid".
Notícies relacionadesAsí fue el fichaje de @sonsolesonega en @atresmediacom #SonsolesEH pic.twitter.com/9W0fkfonch
— El Hormiguero (@El_Hormiguero) 6 de septiembre de 2022
‘Onega va revelar que, després d’aquelles 48 hores, aquell 11 de juliol, va prendre la decisió de marxar a Atresmedia: «Va ser per mil motius. És una empresa que no em resulta aliena. Estic publicant amb Planeta des de fa 14 anys de la meva vida i vaig pensar que potser era el moment. Amb molt mal de cor, vaig comunicar als meus caps que me n’anava».
EN ELABORACIÓ.
- Urbanisme Les obres a l’interior de l’estació de Sants desorienten els viatgers
- Ferran Olivé, tresorer del FC Barcelona: "Limak té més solvència tècnica que totes les constructores espanyoles"
- SANITAT València tampoc fa tots els cribratges de càncer
- Revolució en la mobilitat Els llums V16 permetran avisar dels incidents de trànsit en temps real
- Carmen Llasat, presidenta de l'Observatori de Zones Inundables de Catalunya: "El que ha passat al Montsià pot passar en qualsevol punt del litoral"
- Sector bancari El president del BBVA descarta dimitir i defensa que el desenllaç de l’opa no és un fracàs sinó una «oportunitat perduda»
- Intent d’adquisició fallit Illa celebra el fracàs de l’opa del BBVA al Sabadell i es reunirà aquest divendres amb Oliu
- ACTUALITAT BLAUGRANA El Barça rep a la fi de l’Ajuntament la llicència de primera ocupació del Camp Nou
- Insuficiències de la salut pública Les infermeres denuncien una manca greu de recursos a Urgències psiquiátriques de Vall d'Hebron
- TELEVISIÓ I MAS Males notícies: s’acosta Halloween