Ensurt d’estiu
Mercedes Milá té un aparatós accident a França i acaba a l’hospital amb l’húmer trencat
La periodista anava amb bicicleta quan per culpa d’un insecte va caure en uns matolls

A Mercedes Milá se li ha complicat l’estiu. La periodista ha tingut un aparatós accident durant les seves vacances a França, que l’ha portat directament a l’hospital amb un clar diagnòstic: té l’húmer trencat.
Ha sigut ella mateixa qui ho ha explicat en el seu perfil oficial d’Instagram. Segons el seu relat, anava amb bicicleta amb un grup d’amics quan un insecte l’estava empipant i en un acte reflex va mirar d’espantar-lo. Va ser en aquest moment que va perdre el control de la bici i va acabar estampada en uns matolls.
«Un tàvec em va picar i per defensar-me’n vaig deixar anar la mà dreta de la bici i me’n vaig anar directa a un esbarzer que tenia fustes i moltes coses dins. Al caure, vaig notar que em trencava l’espatlla», va començar explicant la presentadora. EN ELABORACIÓ.
- L’incendi de Paüls marca el pitjor inici d’estiu des del 2010
- Successos Mor un jove en caure des de la segona planta del centre comercial Maremagnum de Barcelona
- A Bèrgam Un home mor succionat pel motor d’un avió que s’havia d’enlairar cap a Astúries des d’un aeroport de Milà
- Animals marítims ¿Què és el peix escorpí present a les platges d’Espanya i què s’ha de fer si et pica?
- Cas Koldo El jutge investiga contractes «manipulats» de Pardo de Vera després que l’UCO trobés a casa seva documents sobre el ‘pelotazo’ de les mascaretes
- Compareixença al Congrés Sánchez es presenta com un «polític net», rebutja llançar la tovallola i ofereix als socis l’«impuls més gran contra la corrupció»
- El rugit del foc que arrasa "el territori que estimes"
- El president del Sabadell descarta recolzar l’opa del BBVA
- L’Ecofin relaxa les regles fiscals per augmentar la despesa en defensa
- L’Audiència obre diligències a Netanyahu per l’assalt al vaixell de la flotilla de Gaza