Llista completa
‘La casa del dragón’, la seqüela de ‘Juego de Tronos’, estrena destacada d’HBO Max a l’agost
La ficció que explica la història de la Casa Targaryen arribarà el pròxim 22 d’agost a la plataforma

HBO Max inicia aquest mes d’agost amb una important llista d’estrenes. Un dels més destacats serà ‘La casa del dragón’, la seqüela de ‘Juego de ‘Tronos’, que arribarà al catàleg de la plataforma de pagament dilluns vinent 22 d’agost.
Basada en ‘Fuego y Sangre’ de George R. R. Martin, la sèrie, ambientada 200 anys abans dels fets de ‘Juego de Tronos’, explica la història de la Casa Targaryen. La ficció està protagonitzada per Paddy Considine, Matt Smith, Olivia Cooke, Emma D’Arcy, Steve Toussaint, Eve Best, Sonoya Mizuno, Fabien Frankel i Rhys Ifans.
Notícies relacionadesEl repartiment el componen Milly Alcock, Bethany Antonia, Phoebe Campbell, Emily Carey, Harry Collett, Ryan Corr, Tom Glynn-Carney, Jefferson Hall, David Horovitch, Wil Johnson, John Macmillan, Graham McTavish, Ewan Mitchell, Theo Nate, Matthew Needham, Bill Paterson, Phia Saban, Gavin Spokes i Savannah Steyn.
‘Los ensayos’ – Temporada 1 i 2 – 1 d’agost
Una altra de les estrenes destacades d’HBO Max aquest mes d’agost és ‘Pennyworth’, que veurà la llum dilluns vinent, 1 d’agost. La història d’Alfred Pennyworth, un antic membre de les forces especials londinenques que s’encarrega de treballar per al pare de Bruce Wayne.
Altres estrenes
1 d’agost: ‘Fortitude’, ‘Juego de tronos’ (En 4K)
3 d’agost: ‘Tuca & Bertie’ (Temporada 3)
5 d’agost: ‘Bendita paciencia (Breeders)’
11 d’agost: ‘Sherlock’ (Sèrie completa)
13 d’agost: ‘Misfits’
15 d’agost: ‘The office’
25 d’agost: ‘Hijos del Katrina’
28 d’agost: ‘Pinocho’
30 d’agost: ‘Pequeños detalles’
- Ciència espacial Telescopis de tot el món observen l’arribada d’un gegantí objecte interestel·lar al nostre Sistema Solar
- Investigació en marxa Una desena d’afectats per càncer denuncien la fàbrica de Tenneco a Badalona: «Ho fem pels nostres fills»
- Òbit Qui era Diogo Jota, el jugador del Liverpool mort en un accident de trànsit a Zamora
- Festivals Cancel·lat el concert de Fito Páez que havia d'inaugurar el festival de Cap Roig
- Mor Michael Madsen, actor de 'Kill Bill' i 'Reservoir Dogs', als 67 anys
- Directius Mor l’exdirector de Port Aventura i Riu Hotels, l’empresari mallorquí Lluís Rullan Colom
- Mor Michael Madsen, actor de 'Kill Bill' i 'Reservoir Dogs', als 67 anys
- Ocupacions d'estiu De provador de platges a tastador de gelats: les ocupacions més singulars de la temporada d'estiu
- Incidències Un transformador que fon fusibles deixa més d’una setmana sense llum unes 160 llars i comerços de Barcelona
- Trama Koldo Ministres amb seient a Ferraz donen per fet una «reestructuració» en el PSOE «no només limitada a Organització»