Parla a les xarxes
La dona de Santi Millán es pronuncia després de la filtració del vídeo sexual del seu marit
Rosa Olucha recorda que qui ha patit «un atac a la seva intimitat» és el seu marit

Rosa Olucha, dona de Santi Millán, s’ha pronunciat sobre la filtració del vídeo sexual de l’actor. Si aquest matí era el mateix presentador de ‘Got talent’ que afirmava que «s’ha produït un delicte», i ha donat a entendre que podria posar aquest assumpte en mans de la justícia, aquesta tarda ha sigut la seva parella que ha parlat sobre els fets a través d’un comunicat al seu compte d’Instagram.
«Bé. Jo estic bé. Hauríeu de preguntar-vos com està ell», comença dient en els seus ‘stories’, i recorda que és ell «que ha patit un atac a la seva intimitat». En aquest sentit, Olucha assegura que «no heu de sentir pena ni recolzar ningú» perquè ella no és «una víctima». «Aquí no hi ha bàndols ni propietats, ni ell és meu ni jo soc seva», afirma.
En el text compartit a l’esmentada xarxa social, insisteix que existeixen «molts tipus de família» i remarca que en la seva «la llibertat, el respecte i la tolerància són els pilars sobre els quals hem construït aquest projecte». «Hem caminat molts quilòmetres junts, i molts més de separats, hem ensopegat mil vegades, hem parlat quan ha fet falta, hem canviat el ritme quan ens hem cansat i de moment no ens ha anat tan malament», remarca.
Notícies relacionadesPer acabar, Rosa Olucha confessa que li fa «molta mandra veure que a hores d’ara el sexe consentit i privat continuï causant escàndols». «Sí, senyors. ¡La gent carda! Dins i fora de la parella», comenta.
«I gairebé em fa més mandra que, quan es fa públic, la majoria s’apiada de les dones amb el clàssic ‘pobreta que no en sabia res’ o ‘que imbècil que l’hi permetia’. Merda de societat catòlica i patriarcal», conclou Olucha, i llança així una contundent crítica a tot l’enrenou i els comentaris que han pogut llegir-se en xarxes socials des de la filtració del vídeo.
- CAS SANTOS CERDÁN-ÁBALOS Koldo García després de conèixer l’informe de l’UCO sobre Santos Cerdán: «Acaba de començar»
- Defunció Mor als 63 anys l’empresari Miquel Suqué, del Grup Peralada
- HANDBOL Els àrbitres expulsen el Barça de la lluita per la seva 13a Champions
- Metamorfosi demogràfica Un terç de l’Eixample és estranger
- Tensió als Estats Units "Motivació política" en l’assassinat d’una congressista i el marit
- Una nutricionista sobre la dieta que cal seguir si tens el còlon irritable: "No has de menjar res que t’inflami"
- Predicció La calor s’intensifica a partir de dilluns i algunes zones de Catalunya arribaran als 40 graus
- Xifres d’Interior Rècord d’identificacions policials a Catalunya: 1,2 milions el 2024
- Defunció Mor als 63 anys l’empresari Miquel Suqué, del Grup Peralada
- Acte del PP Feijóo demanarà la compareixença de Sánchez al Congrés perquè es «retratin» els seus aliats: «Si el segueixen recolzant, seran els seus encobridors»