Canvi de programació
TVE retira ‘Masterchef’ dilluns vinent per emetre el debat de les eleccions andaluses
La 1 emetrà per a tot el territori nacional el debat moderat per Xabier Fortes i Paloma Jara

Els seguidors de ‘Masterchef’ no podran disfrutar d’una nova entrega del programa dilluns que ve, 6 de juny. Al seu lloc, TVE emetrà per a tot Espanya el primer debat entre les sis candidatures a presidir la Junta d’Andalusia. L’espai, que s’emetrà en directe a partir de les 22.05 hores, estarà moderat per Xabier Fortes i per Paloma Jara, directora d’RTVE-Andalusia.
En el debat intervindran Juan Espadas (PSOE-A), Juanma Moreno (PP-A), Juan Antonio Marín (Ciutadans), Inmaculada Nieto (Per Andalusia), Macarena Olona (Vox) i Teresa Rodríguez (Endavant Andalusia).
Amb una durada total de 110 minuts, s’estructurarà en tres blocs temàtics: 1) Economia, ocupació i fiscalitat; 2) Educació, sanitat, serveis socials i igualtat; i 3) Repte territorial, finançament autonòmic, regeneració democràtica i pactes postelectorals. Cada candidat disposarà, a més, d’un minut d’obertura al començament del debat i un minut de tancament al final.
Notícies relacionadesLa trobada organitzada per la televisió pública podrà veure’s a La 1 a tot el territori nacional, a diferència del que va passar el 13 de febrer passat amb el debat de les eleccions de Castella i Lleó. En aquella ocasió va emetre la trobada en desconnexió territorial per a l’esmentada comunitat autònoma, relegant el seu senyal per a tot el país al Canal 24 Hores.
Després de la fi del debat, Igor Gómez presentarà un espai amb experts per analitzar les principals propostes i intervencions dels candidats a presidir la Junta d’Andalusia.
- Ciència espacial Telescopis de tot el món observen l’arribada d’un gegantí objecte interestel·lar al nostre Sistema Solar
- Investigació en marxa Una desena d’afectats per càncer denuncien la fàbrica de Tenneco a Badalona: «Ho fem pels nostres fills»
- Òbit Qui era Diogo Jota, el jugador del Liverpool mort en un accident de trànsit a Zamora
- Festivals Cancel·lat el concert de Fito Páez que havia d'inaugurar el festival de Cap Roig
- Mor Michael Madsen, actor de 'Kill Bill' i 'Reservoir Dogs', als 67 anys
- Directius Mor l’exdirector de Port Aventura i Riu Hotels, l’empresari mallorquí Lluís Rullan Colom
- Mor Michael Madsen, actor de 'Kill Bill' i 'Reservoir Dogs', als 67 anys
- Ocupacions d'estiu De provador de platges a tastador de gelats: les ocupacions més singulars de la temporada d'estiu
- Incidències Un transformador que fon fusibles deixa més d’una setmana sense llum unes 160 llars i comerços de Barcelona
- Trama Koldo Ministres amb seient a Ferraz donen per fet una «reestructuració» en el PSOE «no només limitada a Organització»