Exclusiva YOTELE
Mediaset cancel·la ‘Todo es verdad’: data de l’últim programa
‘Todo es verdad’ arriba al seu final. Mediaset ha decidit cancel·lar l’espai nocturn presentat per Risto Mejide i Marta Flich, segons ha conegut en exclusiva YOTELE.
La decisió s’ha pres aquest dilluns i ja ha sigut comunicada a l’equip del programa. L’espai produït per La fábrica de la tele s’emetrà per última vegada aquest dimarts 10 de maig.
Segons la informació a què ha tingut accés aquest portal, la direcció de Mediaset considera que l’espai, que va néixer per emetre’s el mes de juliol, ja ha complert el seu cicle i optarà per provar en el futur nous formats d’actualitat.
Notícies relacionadesSegons sembla, La fàbrica de la tele intentarà recol·locar la majoria dels treballadors de ‘Todo es verdad’ en altres espais de la productora.
(En elaboració)
- Investigació en marxa La Fiscalia no té "cap dubte" del maltractament del nadó que va ser hospitalitzat a Vall d'Hebron i demana que els pares continuïn a la presó
- Futbol Bogeria pel clàssic: una "superproducció audiovisual" i entrades a 12.500 euros
- Atur a Espanya Gonzalo Bernardos, economista: "Hi ha una part de la població que no vol treballar i prefereix cobrar la prestació per desocupació"
- SET CASOS SOSPITOSOS Així seria l’arribada del creuer amb hantavirus a les Canàries: quarantena durant 15 dies i evacuació de malalts
- CRISI SANITÀRIA L’OMS eleva a set els afectats pel possible brot d’hantavirus al creuer
