Exclusiva YOTELE
Mediaset cancel·la ‘Todo es verdad’: data de l’últim programa
‘Todo es verdad’ arriba al seu final. Mediaset ha decidit cancel·lar l’espai nocturn presentat per Risto Mejide i Marta Flich, segons ha conegut en exclusiva YOTELE.
La decisió s’ha pres aquest dilluns i ja ha sigut comunicada a l’equip del programa. L’espai produït per La fábrica de la tele s’emetrà per última vegada aquest dimarts 10 de maig.
Segons la informació a què ha tingut accés aquest portal, la direcció de Mediaset considera que l’espai, que va néixer per emetre’s el mes de juliol, ja ha complert el seu cicle i optarà per provar en el futur nous formats d’actualitat.
Notícies relacionadesSegons sembla, La fàbrica de la tele intentarà recol·locar la majoria dels treballadors de ‘Todo es verdad’ en altres espais de la productora.
(En elaboració)
- Salut Bellvitge descobreix una nova malaltia genètica del neurodesenvolupament similar a l’autisme
- Sixena demana suspendre el concert de Rosalía al MNAC, nova polèmica per les pintures murals
- Al centre logístic BCN8 Desapareixen a Sabadell 3.767 paquets d’Amazon valorats en 200.000 euros en un enviament d’Alemanya a Espanya
- Temporal Protecció Civil alerta de pluges "intenses i torrencials"
- ENDOCRINOLOGIA La teva paella podria estar danyant les teves hormones: els experts alerten sobre els disruptors endocrins
