A les seves xarxes
Kiko Rivera es pronuncia sobre la caòtica arribada d’Isabel Pantoja als jutjats
El DJ ha compartit les seves impressions sobre la situació en la qual es troba la seva mare
Tant Isa Pantoja com la seva cosina Anabel van reaccionar aquest dimarts a la caòtica escena que es va produir durant l’arribada d’Isabel Pantoja a la Ciutat de la Justícia de Màlaga. La neboda de la cantant va lamentar a Telecinco la «humiliació» a la qual va ser sotmesa, mentre que la seva filla va mostrar la seva preocupació per l’estat en el qual es troba.
El que no s’havia pronunciat encara era Kiko Rivera, que actualment manté una inexistent relació amb l’artista. No obstant, un dia després que la seva mare declarés als jutjats, el DJ ha compartit les seves impressions en el seu perfil d’Instagram.
«Ahir va ser un dia complicat. Soc humà, tinc cor i no va ser un moment precisament bonic», reconeix Kiko en un missatge que també utilitza per fer autocrítica: «Quan estem en calent i enfadats podem arribar a dir coses que realment no sentim, així som els humans».
En aquest sentit, el fill de la intèrpret expressa que espera «de cor» que no li passi «res dolent» a la seva mare. No obstant, matisa que «ja és hora que es posi en mans de gent que la pugui ajudar», llançant-li d’aquesta forma un dard al seu oncle Agustín: «I tot i que li dolgui, separar-se de qui no li fa bé».
«La millor defensa no és atacar i alegrar-se del mal aliè, perquè pot posar-se en contra teu. I això ho haurien d’aprendre alguns. Si t’equivoques pagues i això és una cosa que per sort o per desgràcia per a d’altres és així», afegeix Kiko, paraules que criden l’atenció tenint en compte les contundents paraules que va pronunciar ahir Fran Rivera a ‘Espejo público’.
«Jo ja no formo part d’aquesta família, però això no treu perquè ahir fos un dia de merda. Recordin que soc humà i tot i que no vulgui saber res d’això, no deixa de ser la meva mare», finalitza Kiko Rivera.
- Presumptament... molt fort
- La lupa Araujo i el Barça se separen
- El més alt de la Vall d’Aran El poble de Catalunya que recomana ‘National Geographic’: amb cases de pedra, moltes flors i unes vistes espectaculars del Pirineu
- Joan Baltà, director de Barcelona Sagrera Alta Velocitat: "L’estació de la Sagrera encara necessita sis anys més d’obres"
- Crisi per la gestió del temporal Vilaplana va acostar Mazón amb el seu cotxe fins al Palau el 29-O
- Sorteig Extraordinari de Nadal ¿Pot un vident encertar el número del Gordo de la Loteria de Nadal?
- Junts tomba amb el PP i Vox el camí d’estabilitat del Govern
- La revelació d’un secret
- Madrid i Catalunya perdran 1.000 milions d’euros de despesa extra
- Les víctimes de la dana protesten contra el "còmplice" de l’expresident
