Ja té protagonista
Apple i Almodóvar preparen la sèrie de ‘Mujeres al borde de un ataque de nervios’
Aquesta serà la primera adaptació televisiva d’una obra del manxec

Tot i que Pedro Almodóvar ha deixat clar en més d’una ocasió que no té intenció de llançar-se al món de les sèries, una de les seves grans pel·lícules farà el salt a la televisió. Apple prepara l’adaptació de ‘Mujeres al borde de un ataque de nervios’, la cinta del 1988 protagonitzada per Carmen Maura i que li va valer la primera nominació als Oscars.
Segons ‘The Hollywood Reporter’, la plataforma s’ha interessat a portar a terme una sèrie de l’obra del manxec, que continua fent passos a escala internacional. Si fa uns dies s’anunciava que Cate Blanchet seria la protagonista de la seva nova pel·lícula, ara aquest mitjà assegura que Pedro exercirà les tasques de productor executiu en l’adaptació de ‘Mujeres’.
Notícies relacionadesEl diari americà també avança que el projecte ja compta amb protagonista. Gina Rodríguez, guanyadora del Globus d’Or per ‘Jane the Virgin’, es posaria a la pell del personatge de Maura, amb què va guanyar un dels seus quatre premis Goya. Rodriguez també exercirà de productora executiva, així com Eugenio Derbez.
La idea seria que la sèrie es gravés amb diàlegs tant en anglès com en espanyol, seguint així l’exemple de ‘Now and then’, un ‘thriller’ d’Apple TV+ que ha desenvolupat Bambú Producciones.
- Educació Sánchez reduirà per llei les hores lectives del professorat
- Apunt La sort va salvar Fermín
- Seguretat viària ¿Es podrà circular a més de 120 km/h? Els canvis que venen a les autopistes i autovies europees
- El Govern aprovarà l’embargament dimarts després de superar els esculls
- El Rei agraeix a Al-Sisi el seu paper per a un alto el foc a Gaza
- Natalia de Santiago, experta en finances: "A Espanya hi ha moltíssima aversió al risc, gent poruga que els ho transmet als seus fills"
- Cas Koldo El jutge manté pres Santos Cerdán tot i que avança que sortirà abans de complir sis mesos a la presó
- Tribunals Sandro Rosell davant la jutge del cas Negreira: «amb 250 euros per informe com podem comprar àrbitres»
- Urbanisme i educació Més de la meitat de les escoles de la metròpolis de Barcelona conviuen amb entorns «crítics» per a la salut dels nens
- Noves inversions La modernització dels aeroports catalans: més espai a la pista i millors accessos