Novetats
‘Drag Race España’ torna amb una segona edició «en gran» i amb més concursants
La nova temporada del format arribarà en els pròxims mesos al catàleg d’Atresplayer Premium

Atresplayer Premium ha avançat aquest dijous les novetats de ‘Drag Race España’, que tornarà «ben aviat» a la plataforma de pagament d’Atresmedia amb una segona edició. El grup de comunicació avança que el format tornarà a obrir les seves portes «més en gran» i amb més concursants que en la seva primera temporada.
En aquesta ocasió seran 12 reines les que lluitin per aconseguir la corona i el premi final. Dues aspirants més que en l’anterior entrega de l’espai, motiu pel qual la competició promet ser més emocionant. A més, ‘Drag Race España’ passarà a tenir un taller i un plató més gran.
El que no canvia és l’equip del programa: Supremme de Luxe tornarà a ser la mestra de cerimònies, mentre que Ana Locking, Javier Calvo i Javier Ambrossi repetiran com a membres del jurat.
Las reinas de la segunda temporada de #DragRaceEs vienen pisando fuerte. 👠💥 MUY PRONTO solo en #ATRESplayerPREMIUM. 👑✨ pic.twitter.com/aBgE5ozuhY
— Drag Race España (@DragRaceEs) 13 de enero de 2022
Així és ‘Drag Race España’
‘Drag Race España’ busca la millor superestrella drag a través d’una carrera de desafiaments. En cada programa, les concursants hauran de superar les diferents proves proposades per l’equip per no ser eliminades i aconseguir així coronar-se com la guanyadora.
Les 12 reines s’enfronten a sessions de fotos, balls, reptes artístics o actuacions musicals per demostrar que són les millors en el seu camp. Cada setmana hi haurà minireptes i maxireptes que posaran a prova totes les seves capacitats.
Notícies relacionadesEl final de cada entrega sempre consisteix en una gran passarel·la en la qual les participants mostren els seus millors ‘looks’ segons la categoria setmanal.
La primera edició va revolucionar cada setmana les xarxes socials, i va aconseguir gairebé 10 milions d’impressions només en la seva estrena. A més, va aconseguir col·locar-se com a tendència a Twitter hores abans del seu llançament, i va arribar a la primera posició durant la seva emissió i va arribar fins i tot al rànquing mundial.
- Els veïns surten de les seves ciutats a comprar roba i productes de la llar
- Elecció al Vaticà L'estatunidenc Robert Francis Prevost esdevé el 267è Papa sota el nom de Lleó XIV
- Explicació científica Fumata blanca i fumata negra: ¿com aconsegueix el Vaticà canviar el color del fum per anunciar l’elecció del nou Papa?
- Conducció Els cinc consells de la DGT per comprar un cotxe de segona mà
- Sentència judicial Condemnat un pare per agredir un home que havia tocat el seu fill en una piscina de Lleida