Nova imatge
Lucía se sotmet a un canvi radical de ‘look’ per celebrar el final de ‘La última tentación’
La concursant del ‘reality’ ha compartit la seva transformació

Els canvis d’estil entre els rostres televisius sempre sorprenen els espectadors. Una de les cares que també ha volgut sotmetre’s a un rentat d’imatge ha sigut Lucía, participant de ‘La última tentación’, que ahir va arribar a la seva fi amb la petició de casament de Fani a Cristopher.
Ella mateixa ha volgut compartir al canal de vídeo Mtmad el canvi de ‘look’ que ha decidit fer-se. La gaditana ha dit adeu a la seva habitual melena i s’ha tallat el cabell, que també ha decidit canviar de color, deixant enrere la tonalitat castanya clara amb què la vam conèixer a la tercera temporada de ‘La isla de las tentaciones’ i a l’‘spin-off’ que acaba d’emetre’s.

A més de mostrar-ho als seus seguidors, Lucía també ha volgut ensenyar-l’hi a Isaac Torres per veure la seva reacció. La seva actual parella, que va perdonar malgrat la seva infidelitat en el programa de Telecinco, apareix en el mateix vídeo donant la seva primera impressió sobre el nou estil de la jove: «Estàs guapíssima», li confessa en el fragment compartit a les xarxes.
- Urbanisme Les obres a l’interior de l’estació de Sants desorienten els viatgers
- Ferran Olivé, tresorer del FC Barcelona: "Limak té més solvència tècnica que totes les constructores espanyoles"
- SANITAT València tampoc fa tots els cribratges de càncer
- TRIBUNALS La justícia reactiva la investigació de la mort d’Andic
- Carmen Llasat, presidenta de l'Observatori de Zones Inundables de Catalunya: "El que ha passat al Montsià pot passar en qualsevol punt del litoral"
- Ports El Port de Tarragona participa en dos projectes relacionats amb el desplegament de drons en entorns portuaris
- Esports El Consejo Superior de Deportes reconeix Tarragona com la ciutat més promotora de l'esport en 2024
- Jornades a Cardona Junts activa la seva fundació amb una escola de formació per debatre sobre el seu ideari
- Famosos Gabriel Rufián i Ester Expósito, enxampats ballant en un after: es van conèixer en un club de salsa
- Sector bancari El president del BBVA descarta dimitir i defensa que el desenllaç de l’opa no és un fracàs sinó una «oportunitat perduda»