Crisi de la llum
L’avís d’Iker Jiménez i Carmen Porter davant la gran apagada: «Expliquem el que ens diuen els experts»
L’equip del programa va analitzar la possibilitat que es produeixi una apagada generalitzada com avisa Àustria
La possibilitat que es produeixi una gran apagada en els pròxims anys és un dels assumptes de debat que es va tractar aquesta setmana a ‘Horizonte’. El programa encapçalat per Iker Jiménez i Carmen Porter va investigar sobre la matèria per explicar les claus de l’assumpte i l’origen d’aquest predicció.
Els presentadors de l’espai van explicar en què consisteix l’argument: «A Àustria ja donen per fet la gran apagada d’aquí uns cinc anys. Ells ja s’estan avançant i informant la gent que això passarà. Han fet esdeveniments de com haurien d’actuar les ambulàncies o els cossos de seguretat». «S’apagaran els semàfors, els ordinadors, els caixers automàtics, els telèfons i internet. ¿I què passa amb les màquines d’oxigen?», va explicar mentre repassava el que provocaria aquesta situació.
Notícies relacionadesLa peridista va aclarir que no és una teoria del format de Cuatro: «Això no ho diu ‘Horizonte’. Ho diu la Ministra de Defensa d’Àustria». A més, van donar exemples de situacions del mateix tipus que ja es produeixen: «¿Què passa a la Xina? Hi ha apagades en alguns llogarrets per culpa de les fàbriques que necessiten electricitat. En algunes ciutats han hagut de treure la llum durant hores», van detallar.
Iker Jiménez va insistir que és possible que es produeixi aquesta apagada global i que el seu objectiu és advertir del que pot passar: «Nosaltres expliquem el que ens expliquen els experts. No és qüestió d’alarmar, és qüestió d’informar», va comentar per deixar clara la seva intenció amb aquesta anàlisi.
- Castells Els Castellers de Vilafranca signen la millor diada de la història dels castells en un Tots Sants descomunal
- Exclusiva Vilaplana va ensenyar un vídeo d’Utiel inundat a Mazón a El Ventorro a les 17.40 hores el 29-O
- Efectes de la hiperpaternitat Els pares helicòpter arriben a la universitat: «Venen a demanar explicacions sobre les notes»
- Patrimoni històric Alerta per la contínua demolició d’estacions de ferrocarril centenàries
- Els excessos de la paternitat Els pares helicòpter aterren a la facultat per protegir els seus fills
- Lliga F Un bon Espanyol cau amb dignitat contra el Reial Madrid
- TENNIS Sinner destrossa Zverev i lluitarà avui pel número u
- ACTUALITAT BLAUGRANA "Sempre ajudaré i protegiré Lamine Yamal", diu Flick
- LA TEMPORADA BLANC-I-BLAVA Un Espanyol en ratxa vol tornar a guanyar a Vitòria
- Segona vida (19) / MARCOS SENNA Marcos Senna, exjugador: "Els immigrants que venen a fer el mal perjudiquen els que venim a integrar-nos"
