Ho aclareix
Marta López es pronuncia sobre els rumors d’aventura sentimental amb Antonio David en el passat
La col·laboradora de ‘Sálvame’ va respondre a les acusacions de José María Franco
Els romanços d’Antonio David Flores es comenten en molts programes del cor. Una de les últimes persones conegudes amb qui s’ha aparellat l’exmarit d’Olga Moreno és Marta López, que no va dubtar a explicar la seva veritat a ‘Sálvame’ sobre el possible romanç que va fer públic José María Franco.
L’ex-xòfer de Rocío Jurado va treure a la llum aquesta història i va acudir al programa de les tardes de Telecinco per reafirmar-ho: «Antonio David va dir que Marta López es movia molt bé. Em va explicar que havien estat junts». «Jo no sé si és veritat o mentida, però va ser el que em va dir», va reconèixer davant els col·laboradors de l’espai.
Notícies relacionadesJosé María Franco va aclarir que això li havia confessat ell mateix, el pare de Rocío Flores: «Em va dir que està boníssima i que l’havia tornat boig, que ho fa molt bé i que no va ser una història d’una nit».
Marta va negar totalment aquesta història: «Mai hi ha hagut res. No ens hem fet ni un petó. Mai m’ha tirat la canya ni m’ha agradat. No consentiré que diguis aquestes coses», va sentenciar, deixant clara la seva postura sobre els fets i enfadant-se amb l’entrevistat de la tarda.
- Estafa Detingut un jove a Caldes per estafar com a mínim 3.000 euros amb falses entrades per a un concert de Bad Bunny
- Cine Disney+ amplia el seu catàleg en català: llista de les noves 37 pel·lícules que ja es poden veure doblades
- Accés a la universitat Els estudiants afronten amb confiança el segon dia de les PAU: «Estem molt més tranquils»
- Al minut Guerra de l’Iran, en directe: última hora de la situació a l’Orient Mitjà
- Prevost a Catalunya Lleó XIV consola i beneeix els presos de Brians: «El passat no condemna el futur, Déu ens ofereix canviar»
