Creen tendència
Els taüts d’‘El juego del calamar’ causen sensació en el sector funerari
Els taüts de la sèrie de Netflix, caracteritzats per llaços roses, destaquen en l’expositor de la firma valenciana Arcae

‘El juego del calamar’ és un èxit a molts nivells. La famosa sèrie de Netflix ha sigut vista en algun moment per 111 milions d’espectadors, està resultant un fenomen entre els nens malgrat la seva violència... i també ha causat impacte en la indústria funerària.
Els taüts que apareixen constantment en la sèrie cada vegada que es produeix una mort (i no en són poques) estan sent replicats. La setzena edició de Funermostra, la Fira Internacional de Productes i Serveis Funeraris de València, mostra les últimes novetats del sector, amb una clara picada d’ullet a la sèrie.
Es tracta de taüts amb un característic llaç rosa i que han despertat la curiositat en aquesta fira. No obstant, també es mostren altres curioses novetats, com la recreació del sarcòfag de Tutankamon (també d’Arcae) i unes urnes fetes íntegrament de marro de cafè, de la cooperativa Ecoinvéntame.
Notícies relacionadesLa inauguració oficial ha estat encapçalada pel regidor de Cementiris de l’Ajuntament de València, Alejandro Ramón, que ha estat acompanyat d’altres autoritats i institucions sectorials.
Més de 10.000 metres quadrats i prop d’un centenar d’expositors entre empreses, marques i institucions han presentat els seus productes i solucions innovadores al sector, segons l’organització, després de dos exercicis molt difícils marcats per la pandèmia.
- Sánchez insisteix a "salvar el vaixell" però perd un altre peó
- Victòria del campió d’Europa (2-0) El Madrid topa amb Luis Enrique
- CICLISME El caos s’apodera de l’estrena del Tour amb Enric Mas de protagonista
- Partit Popular Toni Nadal, al Congrés del PP: «A Mallorca parlem català, no mallorquí»
- Polèmica L’alcaldessa de Palafrugell nega que s’hagi prohibit als grups d’havaneres afegir-se al públic si canta ‘El meu avi’
- Lloc de somni El poble de cinema a 40 minuts de Girona on van rodar 'Joc de Trons'
- És legal ficar el teu gos en una gàbia 8 hores al dia? L’advocat Xavi Abat et treu de dubtes: "Una abominació"
- LLIBRES La Barcelona dels prodigis literaris
- Patri Guijarro: "Ja em sento més jo a la selecció, com al Barça"
- Victòria del campió d’Europa (2-0) El Madrid topa amb Luis Enrique