Llista completa
Roberto Leal, Álvaro Morte i Vicky Luengo, premis Ondas 2021 en televisió
La cobertura de l’Eurocopa de Mediaset i RTVC també formen part de la llista de premiats de la 68a edició dels guardons organitzats per Ràdio Barcelona

Els premis Ondas els 2021 ja tenen guanyadors. Ràdio Barcelona ha comunicat aquest dimecres a la tarda la identitat dels guardonats de l’edició número 68 dels guardons, en la qual Roberto Leal i els actors Álvaro Morte i Vicky Luengo, pels seus papers a ‘La casa de papel’ (Netflix) i ‘Antidisturbios’ (Movistar+), han sigut alguns dels premiats en la categoria de televisió.
Els guardons, que concedeix la cadena SER han sigut atorgats des de l’Estudi Toresky de l’emissora a la capital catalana, premiant un any més la qualitat dels professionals, empreses i treballs nacionals i internacionals més excel·lents de la ràdio, televisió, publicitat radiofònica i la música. Compta amb el recolzament de la Unió Europea de Radiodifusió (EBU) i cada any reben candidatures de més de 20 països de tot el món. A continuació, detallem la llista completa de premiats:
EN ELABORACIÓ
- CICLISME El caos s’apodera de l’estrena del Tour amb Enric Mas de protagonista
- Victòria del campió d’Europa (2-0) El Madrid topa amb Luis Enrique
- Lleida Quatre morts i sis ferits en un accident a l’A-2 a Soses amb quatre cotxes implicats
- Sánchez insisteix a "salvar el vaixell" però perd un altre peó
- Comerç La FNAC d’El Triangle s’acomiada avui amb grans rebaixes
- Educació El psicòleg Álvaro Bilbao recorda les cinc preguntes que has de fer al teu fill abans que sigui tard
- Obesitat a Espanya: una pandèmia que causa una de cada cinc morts evitables
- Estudi de la personalitat Què significa desbloquejar el mòbil cada poc temps, segons la psicologia
- Salut ¿Per què els mosquits sempre et piquen a tu? La ciència ja té la resposta
- Lleida Quatre morts i sis ferits en un accident a l’A-2 a Soses amb quatre cotxes implicats