Taxativa
Celia Villalobos, enfadada a ‘Todo es mentira’ per una broma sobre el PP: «No em fa cap gràcia»
La política ha valorat les ajudes als habitants de La Palma que han perdut la seva casa

‘Todo es mentira’ ja compta entre els seus col·laboradors amb Celia Villalobos. L’expolítica ha sigut una de les assistents de l’última entrega del programa presentat per Risto Mejide i ha protagonitzat un tens moment al prendre’s malament una broma d’un dels seus companys sobre el Partit Popular.
Un dels assumptes que s’han tractat en el format de Cuatro ha sigut la decisió del Govern d’atorgar 10 milions d’euros als afectats pel volcà de La Palma per a la compra de vivendes i estris. Villalobos ha mostrat la seva opinió i ha criticat que amb 50.000 € per habitant no poden comprar-se una casa: «El seu terra està menjat per la lava. ¿Qui li dona el terra?¿El traiem a un veí del costat?», ha comentat com a problema afegit.
Després d’escoltar les seves paraules, Antonio Castelo li ha fet una petita broma a la seva companya sense esperar la seva reacció: «¿Celia vols que enviem uns quants regidors valencians del PP perquè requalifiquin la lava?». L’exdiputada del Congrés de Màlaga li ha contestat molt taxativa i mostrant-se cabrejada: «Te’ls emportes d’una ciutat governada per d’altres i et trobes amb el mateix problema. Comprenc que això a tu et fa molta gràcia però a mi no me’n fa cap».
- Apagada Red Eléctrica sospita d'una desconnexió massiva de plantes solars abans de l'apagada
- Andrés Iniesta: "No sempre tot és bonic, ni per a mi ni per a ningú"
- Habitatge Gonzalo Bernardos avisa els espanyols: «Els que es vulguin comprar una casa s’han d’afanyar»
- Lluita contra el frau Hisenda et vigila: aquesta és la quantitat màxima que pots pagar en efectiu
- Presumpta administració deslleial Els Mossos confisquen documents i joies als marmessors de Pere Mir
- Infraestructures Renfe prepara 9.000 trajectes en bus per al tall de Rodalies entre El Prat i Vilanova de l'1 al 4 de maig
- Educació a Catalunya Més del 40% d’aspirants a estudiar Magisteri a Catalunya no aproven les proves d’accés
- Crisi elèctrica Illa compareixerà el dimarts al Parlament per donar detalls sobre l'apagada
- MOBILITAT Controls a les carreteres gironines pel pont de l’1 de maig
- ENERGIA La presidenta de Red Eléctrica apunta a les elèctriques per l’apagada i descarta dimitir perquè a la seva xarxa «res va fallar»