Indirecta
Almeida desespera Cristina Pardo i rep un dard clar: «Encara que sigui home, ¿sap fer dues coses alhora?»
L’alcalde de Madrid va visitar ‘Más vale tarde’ després de l’enrenou per la presidència del Partit Popular a Madrid
L’enrenou sorgit per la intenció d’Isabel Díaz-Ayuso de presidir el Partit Popular de la Comunitat de Madrid va arribar a ‘Más vale tarde’. L’espai de La Sexta va rebre l’alcalde de la capital, José Luis Martínez-Almeida, per tractar l’assumpte i en plena tertúlia sobre això, va rebre una clara indirecta de part dels presentadors.
Cristina Pardo va voler saber si el polític estaria interessat a presidir el partit de la regió després de les declaracions d’alts càrrecs del PP en què parlaven de dos líders a la Comunitat. Ell va voler evitar respondre clarament: «Si jo li dic que em presentaré o que no em presentaré, l’únic que faria seria generar debat. Em sembla molt bé que Aguirre hagi manifestat la seva opinió. Tinc una gran relació amb Ayuso i em sembla bé que es presenti. El Congrés se celebrarà d’aquí nou mesos i quan les coses hagin de passar que passin», va intentar tancar l’assumpte.
Notícies relacionadesPardo no volia quedar-se amb la intriga i va tornar a intentar obtenir una resposta de l’alcalde de Madrid llançant-li un dard: «Ayuso ha dit que ella pot ser presidenta del PP de Madrid perquè és dona i pot fer dues coses alhora. Malgrat ser home, ¿pot fer dues coses alhora?», va etzibar amb referència a les declaracions.
Almeida va tornar a evitar respondre conscient de la repercussió d’una resposta: «Això ho haurien de dir els qui em coneixen». «Puc fer dues coses alhora, però depèn de quines dues coses siguin», va afegir per tancar la qüestió.
- En clau europea Fragmentació i desencant polític
- Tensió global Ali Vaez, expert en l’Iran de l’International Crisis Group: "Els EUA i Israel poden guanyar les batalles i perdre la guerra a l’Iran"
- Tensió global Els EUA estudien un gran "cop final" a l’Iran si les negociacions fracassen
- Tensió global Vance cobra força com a possible negociador principal de Trump amb l’Iran
- Rubio assegura que la guerra acabarà en "qüestió de setmanes"
