Vídeo
Una dona plora a ‘El intermedio’ mentre demana la dimissió de Sánchez: «Espanya em fa mal»
El reporter David Pareja va acudir a una manifestació organitzada per la plataforma ‘Pedro Sánchez dimissió’
‘El intermedio’ ha arrencat la seva 16a temporada a La Sexta amb la incorporació de nous col·laboradors. Un d’ells és el director de cine David Pareja, que s’ha convertit en el ‘reportendre’ del programa capitanejat pel Gran Wyoming. Es tracta d’una secció amb la qual pretén calmar la crispació de la societat i que l’ha portat fins a la manifestació de la plataforma ‘Pedro Sánchez dimissió’.
L’espai va mostrar aquest dimarts el reportatge de Pareja, que va xerrar amb algunes de les persones que es manifestaven contra el president. La principal protagonista va ser Cristina, una dona de 71 anys que no va dubtar a mostrar el seu rebuig cap a l’Executiu central: «Pedro Sánchez ha de marxar del Govern i d’Espanya».
La manifestant va demanar «noves eleccions» perquè, segons ella, «Pedro Sánchez no l’hem escollit. Una afirmació que va agafar per sorpresa el reporter: «Suposo que l’haurà votat la gent perquè sigui allà». «S’han unit tots els pocavergonyes que volen acabar amb Espanya», va respondre Cristina, que també va arremetre contra els socis del govern socialista: «Els podemites volen destruir Espanya perquè són comunistes, i el comunisme l’ha ficat aquí Pedro Sánchez».
Notícies relacionadesD’altra banda, va definir el president com a «diabòlic» i va negar que li semblés atractiu. «A mi m’agraden els homes que es vesteixen pels peus», va assegurar abans de posar com a exemple Santiago Abascal: «És un home que podria dirigir el país». Per si quedava algun dubte, Cristina va afirmar que és «de dretes».
Però el més sorprenent del vídeo va arribar quan Pareja li va demanar que pensés «un càntic positiu» per demanar la dimissió de Sánchez. «M’agradaria, Pedro Sánchez, que recordessis quan eres petit i pensaves en Espanya com una i gran», va dir Cristina amb la veu trencada i plorant. «Espanya em fa mal», va concloure emocionada.
- Analgèsic no invasiu Gas del riure per a les mares que estan a punt de donar a llum: la iniciativa d'aquest hospital de Catalunya
- Activitat esportiva Una policia guanya l'or en un campionat mundial de karate a Santa Coloma de Gramenet
- Previsió meteorològica L'arribada d'una massa d'aire polar a partir de diumenge presagia una Setmana Santa freda i amb possibles pluges disperses a Espanya
- Hemiplegia alternant Ian, el menor de tres anys que lluita contra una de les mutacions genètiques més rares del món: "una entre un milió"
- Una temporada d’esquí atípica al Pirineu: neu rècord però amb molts tancaments
