Exclusiva YOTELE
Niña Pastori i Antonio Orozco, primers ‘coaches’ de la tercera edició de ‘La Voz Senior’ a Antena 3
La cantautora de flamenc torna al format després d’haver sigut assessora de Rosario a ‘La Voz Kids’

‘La Voz Senior’ ja prepara la seva tercera edició a Antena 3. La cadena ja té llest el seu popular ‘talent show’ musical amb cantants de la tercera edat amb el fitxatge de Niña Pastori com a ‘coach’ com una de les grans novetats, segons ha conegut en exclusiva YOTELE.
La cantautora de flamenc, que acumula més de dos milions de còpies venudes en els seus 25 anys de trajectòria professional al món de la música, torna al format després d’haver sigut assessora de Rosario a ‘La Voz Kids’, en l’etapa que es va emetre a Telecinco el 2014.
Després d’aquesta primera experiència, Niña Pastori es va integrar a ‘Levántate’ (2015), el concurs de talent musical infantil que va presentar Jesús Vázquez en el qual va compartir taula del jurat amb Ruth Lorenzo i Pedro García Aguado.
Notícies relacionadesEl 2016, l’artista es va convertir en concursant de la primera edició de ‘MasterChef celebrity’, on es va convertir en la primera expulsada. A més, ha participat en nombrosos espais televisius com a convidada.
D’altra banda, aquest portal també ha pogut saber en exclusiva que Antonio Orozco tornarà a asseure’s en una de les cadires giratòries, com ja va fer en les dues primeres edicions d’aquesta versió del concurs protagonitzada per cantants veterans.
- Cuina ¿Per què mig Espanya està posant vinagre a la paella per fer ous ferrats?
- Requeriment de la UE Hisenda té pendent que milers d’autònoms puguin facturar sense IVA
- Eduardo Mendoza: "Tothom està indignat per alguna cosa, però jo no, vivim formidablement"
- Equipament BCN assumeix 250.000 € per les obres a la Biblioteca García Márquez
- Successos Els Mossos desmantellen una narcofruiteria a Mataró i requisen 57 dosis de cocaïna
- Cura de la gent gran Catalunya necessitarà 80.000 places i 26.000 professionals més per atendre en 10 anys el repte de la dependència
- Temperatures estiuenques Espanya continua registrant nits tropicals en plena tardor: Barcelona, Màlaga i València no baixen dels 20 graus ni a finals d’octubre
- ACTUALITAT BLAUGRANA Sanció d’un partit per a Hansi Flick, que no podrà asseure’s a la banqueta del Bernabéu contra el Reial Madrid
- BARÒMETRE SANITARI Més del 60% dels espanyols amb assegurança privada trien la sanitat pública quan es tracta d’una malaltia greu
- Infraestructures El Govern reactiva el projecte d'allargar la C-32 fins a Lloret de Mar