Exclusiva YOTELE
Niña Pastori i Antonio Orozco, primers ‘coaches’ de la tercera edició de ‘La Voz Senior’ a Antena 3
La cantautora de flamenc torna al format després d’haver sigut assessora de Rosario a ‘La Voz Kids’
‘La Voz Senior’ ja prepara la seva tercera edició a Antena 3. La cadena ja té llest el seu popular ‘talent show’ musical amb cantants de la tercera edat amb el fitxatge de Niña Pastori com a ‘coach’ com una de les grans novetats, segons ha conegut en exclusiva YOTELE.
La cantautora de flamenc, que acumula més de dos milions de còpies venudes en els seus 25 anys de trajectòria professional al món de la música, torna al format després d’haver sigut assessora de Rosario a ‘La Voz Kids’, en l’etapa que es va emetre a Telecinco el 2014.
Després d’aquesta primera experiència, Niña Pastori es va integrar a ‘Levántate’ (2015), el concurs de talent musical infantil que va presentar Jesús Vázquez en el qual va compartir taula del jurat amb Ruth Lorenzo i Pedro García Aguado.
Notícies relacionadesEl 2016, l’artista es va convertir en concursant de la primera edició de ‘MasterChef celebrity’, on es va convertir en la primera expulsada. A més, ha participat en nombrosos espais televisius com a convidada.
D’altra banda, aquest portal també ha pogut saber en exclusiva que Antonio Orozco tornarà a asseure’s en una de les cadires giratòries, com ja va fer en les dues primeres edicions d’aquesta versió del concurs protagonitzada per cantants veterans.
- L’emotiu concert que va contraprogramar Rosalía
- Asador "Una parada obligatòria": els elogis al millor restaurant de Sant Boi de Llobregat, segons Tripadvisor
- Mobilitat Catalunya aposta pels trens de 100 metres d’Alstom i deriva els de 200 metres d'Stadler a Madrid
- ¿I si absolen el fiscal?
- Crim sense aclarir L’ADN d’Ana Echaguibel no coincideix amb les restes genètiques del jersei d’Helena Jubany
- Set demòcrates desbloquegen el debat per reobrir el Govern dels EUA
- ‘Mea culpa’ de la BBC per alterar el míting de Trump el dia de l’assalt al Capitoli
- Remuneració a l’accionista El Santander recomprarà a curt termini accions per 6.000 milions
- Consum La dotzena d’ous XL al súper ja voreja els 5 euros per la grip aviària
- Farmacèutica El benefici d’Almirall s’enfila un 440% fins al setembre
