A les seves xarxes
Lena Headey, actriu de ‘Joc de trons’, reclama justícia per a Samuel Luiz: «Mereixies una vida plena d’amor»
La intèrpret ha compartit una explicació del cas per a tots els seus seguidors

Una coneguda actriu de ’Joc de trons’ ha condemnat l’assassinat de Samuel Luiz per mostrar el seu total rebuig de crims com aquest. Lena Headey, intèrpret en la ficció de Cersei Lannister ha compartit un missatge per denunciar el cas amb els seus seguidors de tot el món.
Al costat d’una imatge del jove, Headey li ha dedicat unes paraules: «Samuel, mereixies viure una vida plena d’amor i felicitat. Sento tant que l’odi i la por i la ignorància encara persisteixin en tanta gent», ha comentat recalcant el seu recolzament al col·lectiu LGTBIQ+. La publicació no ha tardat a rebre milers de missatges de seguidors que mostraven el seu recolzament a l’actriu i condemnaven l’assassinat de Samuel.
A la publicació també ha recalcat la necessitat que es faci justícia per al jove. L’actriu ha afegit una explicació del que va passar la nit en què el noi va ser assassinat per 12 persones que li van donar una terrible pallissa que va acabar amb la seva vida perquè les persones d’altres parts del planeta arribin a conèixer el que ha succeït al país.
- Apagada Red Eléctrica sospita d'una desconnexió massiva de plantes solars abans de l'apagada
- Andrés Iniesta: "No sempre tot és bonic, ni per a mi ni per a ningú"
- Lluita contra el frau Hisenda et vigila: aquesta és la quantitat màxima que pots pagar en efectiu
- Energia Red Eléctrica ja va alertar al febrer del risc de "desconnexions severes" de llum pel 'boom' de les renovables
- Habitatge Gonzalo Bernardos avisa els espanyols: «Els que es vulguin comprar una casa s’han d’afanyar»
- Futbol Sis partits de sanció a Rüdiger, que els aprofita per operar-se
- Champions league Dembélé silencia l’Arsenal i acosta el PSG a la final de Múnic
- Apunt ¿S’ho imaginen?
- LA CITA DE MONTJUÏC Final guanyada, final per jugar
- PARTIT 100 AMB EL BARÇA Lamine Yamal: "La por la vaig deixar al parc de Mataró fa temps"