Homenatge a l’artista
TVE modifica la seva programació d’avui per la mort de Raffaella Carrà
La corporació pública rendirà homenatge a l’artista amb especials
TVE ha volgut rendir homenatge a Raffaella Carrà al conèixer-se la seva mort. L’artista ha mort als 78 anys amb una àmplia carrera a la seva esquena i amb diversos èxits a Espanya, especialment en la corporació pública, cosa que ha fet que es modifiqui la programació d’avui. La 1 emetrà aquesta nit el programa especial de ‘Viaje al centro de la tele’ dedicat a la cantant, a les 22:10. Se suspèn el passi de la pel·lícula ‘Ocean’s Twelve’ planificat i anunciat per al ‘prime time’.
La 2, per la seva banda, també altera la seva programació després de l’emissió de ‘Tiburón’ com a pel·lícula de ‘Días de cine clásico’. Al finalitzar es podrà veure el programa de ‘Tesoros de la tele’ que es va dedicar a ‘Hola, Raffaella’, un dels seus clàssics més recordats a la televisió.
Amb els dos programes es pretén recordar la cantant, la carrera de la qual a la petita pantalla va destacar a RTVE després de triomfar a Itàlia. Entre d’altres, va presentar ‘La hora de Raffaella’ i va ser l’encarregada de conduir la gala de celebració dels 60 anys de TVE, amb la qual va abandonar el mitjà el 2016.
- La caixa de ressonància Willie Colón i l’eco que ressona en Bad Bunny
- Anava armat El Servei Secret dels EUA mata un home que intentava entrar a la mansió Mar-a-Lago de Trump
- Guerra a Ucraïna Les tàctiques de Putin voregen el sadisme en la guerra d’Ucraïna
- Temps Catalunya viu el primer cap de setmana sense cap pluja des de fa gairebé mig any
- “Et queden 12 euros”: L’anècdota de Miguel Ángel Silvestre sobre la seva situació econòmica més precària
