Homenatge a l’artista
TVE modifica la seva programació d’avui per la mort de Raffaella Carrà
La corporació pública rendirà homenatge a l’artista amb especials
TVE ha volgut rendir homenatge a Raffaella Carrà al conèixer-se la seva mort. L’artista ha mort als 78 anys amb una àmplia carrera a la seva esquena i amb diversos èxits a Espanya, especialment en la corporació pública, cosa que ha fet que es modifiqui la programació d’avui. La 1 emetrà aquesta nit el programa especial de ‘Viaje al centro de la tele’ dedicat a la cantant, a les 22:10. Se suspèn el passi de la pel·lícula ‘Ocean’s Twelve’ planificat i anunciat per al ‘prime time’.
La 2, per la seva banda, també altera la seva programació després de l’emissió de ‘Tiburón’ com a pel·lícula de ‘Días de cine clásico’. Al finalitzar es podrà veure el programa de ‘Tesoros de la tele’ que es va dedicar a ‘Hola, Raffaella’, un dels seus clàssics més recordats a la televisió.
Amb els dos programes es pretén recordar la cantant, la carrera de la qual a la petita pantalla va destacar a RTVE després de triomfar a Itàlia. Entre d’altres, va presentar ‘La hora de Raffaella’ i va ser l’encarregada de conduir la gala de celebració dels 60 anys de TVE, amb la qual va abandonar el mitjà el 2016.
- Leo Messi explica com és la seva vida a Miami: «M’és igual l’edat mentre jo pugui continuar fent el que m’agrada»
- Ordre La psicologia ho explica: les persones que necessiten tenir la casa sempre ordenada amaguen aquest tret emocional
- Salut José Abellán, cardiòleg i coautor d’un estudi de TCA i adolescents: «L’ús de les xarxes socials s’associa a comportaments compatibles amb trastorns de la conducta alimentària»
- Al minut Guerra de l’Iran, en directe: última hora | Nova negociació entre els EUA i l’Iran per aconseguir la pau
- Una firma imputada justifica pagaments al despatx fundat per Montoro
