Per un any més
Josep Pedrerol renova el seu contracte amb Atresmedia: «Em sento com un becari»
El periodista continuarà sent el presentador de ‘Jugones’ (La Sexta) i ‘El Chiringuito de Jugones’ (Mega)

Josep Pedrerol es queda a Atresmedia. El periodista català seguirà al capdavant de la direcció i la presentació de ‘Jugones’ i ‘El Chiringuito de Jugones’ a Mega després de renovar el seu contracte amb el grup audiovisual de San Sebastián de los Reyes, tal com informa una nota de premsa enviada aquest dimecres.
«Em sento com un becari. Estic amb les mateixes ganes que el primer dia i amb la sensació que el millor està per arribar. Atresmedia ens ha mostrat la seva confiança des del primer dia, és una passada treballar en aquesta casa», assegura Pedrerol, que també avança que ‘Jugones’ i ‘El Chiringuito de Jugones’ no tindran vacances aquest estiu: «Volem donar en directe el fitxatge bomba de la temporada».
La renovació de Pedrerol coincideix amb el millor moment històric d’audiències dels espais que capitaneja. Així, ‘Jugones’ ha tancat a La Sexta la seva millor temporada històrica a l’igualar la quota de l’anterior (6,1%), però augmenta el nombre d’espectadors que s’han donat cita cada dia amb el programa fins a aconseguir el seu curs més vist amb prop de 800.000 televidents.
Notícies relacionadesPer la seva part, ‘El Chiringuito de Jugones’ ha acomiadat a Mega la seva temporada aconseguint ser la més competitiva de la seva història al computar un 4,9% de ‘share’ i 234.000 espectadors, cosa que el converteix en la cinquena opció absoluta a la seva franja i líder de la TDT. A més, per exemple, aquest dilluns passat va aconseguir la seva millor dada des d’agost del 2020 després de la jornada de l’Eurocopa en la que Espanya es va imposar a Croàcia i Suïssa a França amb un espectacular 8,6% de quota de pantalla i 395.000 espectadors.
La repercussió de la tertúlia esportiva de Mega continua sent un fenomen paral·lel en xarxes. ‘El Chiringuito de Jugones’ ha generat entre l’1 i el 29 de juny més de 160.000 tuits, un autèntic fenomen social en xarxes que es manté imbatible com el programa temàtic més comentat i en ocasions és el més comentat del dia per davant dels programes de les generalistes. De fet, ahir va ser l’emissió amb més audiència social del dia.
- Educació Sánchez reduirà per llei les hores lectives del professorat
- Apunt La sort va salvar Fermín
- Seguretat viària ¿Es podrà circular a més de 120 km/h? Els canvis que venen a les autopistes i autovies europees
- El Govern aprovarà l’embargament dimarts després de superar els esculls
- El Rei agraeix a Al-Sisi el seu paper per a un alto el foc a Gaza
- Santa Tecla 2025 Tarragona i Mataró s'enfrontaran en un duel musical de bandes per commemorar els 100 anys del pasdoble 'Amparito Roca'
- Minimitzar les conseqüències L’oficina tècnica per coordinar les obres de Rodalies arrencarà a l’octubre
- ACTUALITAT BLAUGRANA El FC Barcelona prepara ja el retorn a l’estadi de Montjuïc
- Nou informa ANAR El ‘bullying’ creix a Espanya a causa del mal ús de la intel·ligència artificial
- A ALACANT Sánchez anuncia un pla de 13.000 milions, la inversió més gran de la història per als aeroports espanyols