Per un any més

Josep Pedrerol renova el seu contracte amb Atresmedia: «Em sento com un becari»

El periodista continuarà sent el presentador de ‘Jugones’ (La Sexta) i ‘El Chiringuito de Jugones’ (Mega)

Josep Pedrerol renova el seu contracte amb Atresmedia: «Em sento com un becari»
1
Es llegeix en minuts

Josep Pedrerol es queda a Atresmedia. El periodista català seguirà al capdavant de la direcció i la presentació de ‘Jugones’ i ‘El Chiringuito de Jugones’ a Mega després de renovar el seu contracte amb el grup audiovisual de San Sebastián de los Reyes, tal com informa una nota de premsa enviada aquest dimecres.

«Em sento com un becari. Estic amb les mateixes ganes que el primer dia i amb la sensació que el millor està per arribar. Atresmedia ens ha mostrat la seva confiança des del primer dia, és una passada treballar en aquesta casa», assegura Pedrerol, que també avança que ‘Jugones’ i ‘El Chiringuito de Jugones’ no tindran vacances aquest estiu: «Volem donar en directe el fitxatge bomba de la temporada».

La renovació de Pedrerol coincideix amb el millor moment històric d’audiències dels espais que capitaneja. Així, ‘Jugones’ ha tancat a La Sexta la seva millor temporada històrica a l’igualar la quota de l’anterior (6,1%), però augmenta el nombre d’espectadors que s’han donat cita cada dia amb el programa fins a aconseguir el seu curs més vist amb prop de 800.000 televidents.

Notícies relacionades

Per la seva part, ‘El Chiringuito de Jugones’ ha acomiadat a Mega la seva temporada aconseguint ser la més competitiva de la seva història al computar un 4,9% de ‘share’ i 234.000 espectadors, cosa que el converteix en la cinquena opció absoluta a la seva franja i líder de la TDT. A més, per exemple, aquest dilluns passat va aconseguir la seva millor dada des d’agost del 2020 després de la jornada de l’Eurocopa en la que Espanya es va imposar a Croàcia i Suïssa a França amb un espectacular 8,6% de quota de pantalla i 395.000 espectadors.

La repercussió de la tertúlia esportiva de Mega continua sent un fenomen paral·lel en xarxes. ‘El Chiringuito de Jugones’ ha generat entre l’1 i el 29 de juny més de 160.000 tuits, un autèntic fenomen social en xarxes que es manté imbatible com el programa temàtic més comentat i en ocasions és el més comentat del dia per davant dels programes de les generalistes. De fet, ahir va ser l’emissió amb més audiència social del dia.