A les 22:10 hores
Kevin Costner i Sean Connery seran ‘Els intocables d’Eliot Ness’ a La 1 de TVE
Ness, amb l’ajuda d’un parell d’irreprotxables policies reclutats amb l’ajuda d’un astut agent, intentarà trobar algun mitjà per inculpar Al Capone per una altra classe de delictes

La 1 de TVE emet aquesta nit, a les 22:10 hores, una nova projecció d’‘Els intocables d’Eliot Ness’. Dirigida per Brian de Palma l’any 1987, la pel·lícula està protagonitzada per Kevin Costner, Sean Connery, Robert De Niro, Andy García, Charles Martin Smith, Billy Drago, Patricia Clarkson, Brad Sullivan, Del Close, Michael Byrne, Richard Bradford i Clem Caserta, entre d’altres.
Chicago, anys 30. Impera la ‘llei seca’ que prohibeix la venda d’alcohol. L’idealista agent federal Eliot Ness (Kevin Costner) persegueix implacablement el gàngster Al Capone (Robert De Niro), amo absolut del crim organitzat a la ciutat. La falta de proves li impedeix acusar-lo d’assassinat, extorsió i comerç il·legal d’alcohol, però Ness, amb l’ajuda d’un parell d’irreprotxables policies (Andy Garcia i Charles Martin Smith) reclutats amb l’ajuda d’un astut agent (Sean Connery), intentarà trobar algun mitjà per inculpar-lo per una altra classe de delictes.
- Educació Sánchez reduirà per llei les hores lectives del professorat
- Apunt La sort va salvar Fermín
- Seguretat viària ¿Es podrà circular a més de 120 km/h? Els canvis que venen a les autopistes i autovies europees
- El Govern aprovarà l’embargament dimarts després de superar els esculls
- El Rei agraeix a Al-Sisi el seu paper per a un alto el foc a Gaza
- Santa Tecla 2025 Tarragona i Mataró s'enfrontaran en un duel musical de bandes per commemorar els 100 anys del pasdoble 'Amparito Roca'
- Minimitzar les conseqüències L’oficina tècnica per coordinar les obres de Rodalies arrencarà a l’octubre
- ACTUALITAT BLAUGRANA El FC Barcelona prepara ja el retorn a l’estadi de Montjuïc
- Nou informa ANAR El ‘bullying’ creix a Espanya a causa del mal ús de la intel·ligència artificial
- A ALACANT Sánchez anuncia un pla de 13.000 milions, la inversió més gran de la història per als aeroports espanyols