A les 22:10 hores
Aitana, Beret, Blas Cantó i Rozalén s’uneixen aquesta nit a ‘La Voz Kids’ com a assessors de les ‘batalles’
Els 15 talents de cada equip s’enfronten entre ells per aconseguir passar a la següent fase del programa
Antena 3 emet aquesta nit, a les 22:10 hores, una nova entrega de ‘La Voz Kids’. En aquesta ocasió, el talent musical inicia una nova fase amb la primera nit de les ‘batalles’. Els 15 talents de cada equip aniran pujant a l’escenari de tres en tres i cada ‘coach’ només se’n podrà quedar un, de manera que només cinc seran els elegits per passar a la següent fase del programa.
Per triar els seus millors concursants, els ‘coaches’ tindran l’ajuda dels millors assessors. Aitana serà l’assessora de David Bisbal, Beret ajudarà Melendi, Blas Cantó serà la mà dreta de Vanesa Martín i Rozalén ocuparà el sofà al costat de Rosario Flores.
També tornen els robatoris
No obstant, no està tot perdut si no són els seleccionats pel seu ‘coach’. Cada equip té la possibilitat de robar un talent d’un altre ‘coach’. Quan el ‘coach’ hagi triat qui serà el talent que passa a la següent fase, els altres ‘coaches’ podran quedar-se
Notícies relacionadesamb un dels no seleccionats. Però només ho podran fer una vegada en tota la fase de batalles.
Una vegada finalitzades, els equips hauran d’enfrontar-se a un últim assalt. Els 5 seleccionats més el talent robat cantaran de nou la cançó amb què van ser seleccionats a les audicions a cegues i el ‘coach’, al costat del seu assessor, decidiran els 4 nens que passen a la semifinal.
- Tim Spector, metge i divulgador especialitzat en microbiota intestinal: "El cafè del matí pot cuidar la salut intestinal i el benestar general"
- Sant Fruitós de Bages La històrica discoteca Menfis tancarà després de 47 anys
- Crisi a bord de l’‘MV Hondius’ Aquests són (de moment) els casos detectats per hantavirus: tres morts, set encomanats i diversos sospitosos
- Al Moll de la Fusta Matsuri Barcelona 2026: el gran festival japonès torna amb música, espectacles i menjar tradicional al costat del mar
- Cultura en directe Sant Gervasi-Galvany s’omple de concerts gratuïts i sardanes aquest mes de maig
