A les 21:40 hores
‘El pont de les emocions’ torna aquesta nit a ‘Supervivientes 2021: Tierra de nadie’
A més, la gala presentada per Carlos Sobera i Lara Álvarez celebrarà una nova cerimònia de la salvació
Cuatro emet aquesta nit, a les 21:40 hores, una nova gala de ‘Supervivientes 2021: Tierra de nadie’. En aquesta ocasió, la gala presentada per Carlos Sobera i Lara Álvarez celebrarà una nova cerimònia de la salvació en la qual un dels quatre nominats (Tom Brusse, Gianmarco, Omar Sánchez i Alejandro Albalá) quedarà fora de la llista de candidats a l’expulsió.
D’altra banda, després del seu èxit en la passada temporada, el ‘reality’ de supervivència recupera ‘El pont de les emocions’, dinàmica en la qual un dels supervivents podrà compartir situacions que han marcat la seva vida.
A més, Carlos Alba, últim expulsat del concurs, serà present al plató en una entrega en la qual s’abordarà l’última hora de la supervivència.
- Al Fòrum Municipalisme de EL PERIÓDICO i Prensa Ibérica Balmón crida a construir més habitatge per apaivagar la frustració social: "Si no ho fem bé, això serà una bomba"
- Detingut l'agressor de la pallissa de Sant Joan de Vilatorrada
- Estatut Marc Fracàs de la segona reunió entre Sanitat i els sindicats: els metges tornaran a la vaga del 27 al 30 d’abril
- Un home cau per una finestra a Manresa després d'una discussió a la llar
- Sanitat Epidèmia d’alopècia entre les adolescents: l’ozempic, les dietes i el 'clean look', les seves causes
