A les 21:40 hores
‘El pont de les emocions’ torna aquesta nit a ‘Supervivientes 2021: Tierra de nadie’
A més, la gala presentada per Carlos Sobera i Lara Álvarez celebrarà una nova cerimònia de la salvació
Cuatro emet aquesta nit, a les 21:40 hores, una nova gala de ‘Supervivientes 2021: Tierra de nadie’. En aquesta ocasió, la gala presentada per Carlos Sobera i Lara Álvarez celebrarà una nova cerimònia de la salvació en la qual un dels quatre nominats (Tom Brusse, Gianmarco, Omar Sánchez i Alejandro Albalá) quedarà fora de la llista de candidats a l’expulsió.
D’altra banda, després del seu èxit en la passada temporada, el ‘reality’ de supervivència recupera ‘El pont de les emocions’, dinàmica en la qual un dels supervivents podrà compartir situacions que han marcat la seva vida.
A més, Carlos Alba, últim expulsat del concurs, serà present al plató en una entrega en la qual s’abordarà l’última hora de la supervivència.
- RUTA El tresor més ben guardat de Lloret de Mar
- 50 anys de la invasió del Sàhara Occidental Espanya va tenir un pla de guerra contra el Marroc l’any 1975
- Campanya ‘Junts s’explica’ El ‘superdissabte’ de Junts: 111 carpes i un miler de voluntaris per mirar de marcar perfil després de la ruptura amb el PSOE
- A l’interior d’Espanya es viu fins a 10 anys més que a la zona costanera
- La ‘condemna’ a García Ortiz com a ‘fals culpable’
- Conflicte a Àsia Occidental Les negociacions entre el Pakistan i l’Afganistan fracassen i obren la via a una guerra oberta: 5 claus d’un conflicte amb més de 400 morts en un mes
- Xarxes socials Ara només em surten coses de la Rosalía
- Successos Cinc detinguts a Mollerussa pel matrimoni forçat d’una menor de 14 anys a canvi de 5.000 euros i 5 ampolles de whisky
- Apunts polítics de la setmana Feijóo i la falta d’iniciativa: Mazón segueix i Abascal colla
- Crisi a la Generalitat Valenciana PP i Vox acosten postures per rellevar Mazón amb Pérez Llorca com a favorit
