Després de ‘Scot i Milá’
Movistar anuncia un nou programa d’entrevistes amb Mercedes Milá
El grup ha llançat una primera promo en la qual la presentadora avisa que serà «diferent»
Movistar ha anunciat un nou projecte amb Mercedes Milá. La presentadora continua lligada al grup de comunicació, on presentarà ara un nou programa d’entrevistes que encara no té nom però sí una primera promoció que el canal ha publicat.
«Us parlo des d’un plató de televisió. Aquí gravarem un programa d’entrevistes, però unes entrevistes diferents. Quedeu-vos amb això», diu la veterana comunicadora des del set on presumiblement es portaran a terme les xerrades, de les quals no es coneix encara res.
Notícies relacionadesA Twitter, la companyia afirma que ‘Scott i Milá’, l’anterior programa de Mercedes a la casa, ha conclòs: "Nuestra aventura con #ScottyMilá ha terminado, pero oye, aún tenemos #MiláEn0 para rato. Mercedes torna a les entrevistes. Pròximament a @movistarplus».
Aquest anunci suposa la tornada de Milá a un dels gèneres televisius que més domina, l’entrevista. Amb ‘Scott i Milá’ el 2019 la presentadora va tornar a la televisió després de quatre anys d’absència a causa del seu comiat de ‘Gran Hermano’.
Nuestra aventura con #ScottyMilá ha terminado, pero oye, aún tenemos #MiláEn0 para rato 😉 Mercedes vuelve a las entrevistas. Próximamente en @movistarplus. pic.twitter.com/Wd4lMSTQh6
— Movistar+ (@MovistarPlus) 10 de junio de 2021
- Segona vida (25) / LUIS MILLA "Hisenda em va fer una inspecció quan me’n vaig anar del Barça al Madrid"
- Canvi climàtic Joan Roig dimiteix com a alcalde d’Alcanar a ‘Salvados’: «Ens ve una cosa molt greu, molt greu»
- Lloc recomanat El petit poble de Tarragona que 'National Geographic' considera "una obra d'art"
- Racons emblemàtics de Catalunya L'increïble poble de conte a menys de 40 minuts de Manresa
- Platja El pacífic poble a només 15 minuts de Santa Coloma de Gramenet: espectacular
