Després de ‘Scot i Milá’
Movistar anuncia un nou programa d’entrevistes amb Mercedes Milá
El grup ha llançat una primera promo en la qual la presentadora avisa que serà «diferent»
Movistar ha anunciat un nou projecte amb Mercedes Milá. La presentadora continua lligada al grup de comunicació, on presentarà ara un nou programa d’entrevistes que encara no té nom però sí una primera promoció que el canal ha publicat.
«Us parlo des d’un plató de televisió. Aquí gravarem un programa d’entrevistes, però unes entrevistes diferents. Quedeu-vos amb això», diu la veterana comunicadora des del set on presumiblement es portaran a terme les xerrades, de les quals no es coneix encara res.
Notícies relacionadesA Twitter, la companyia afirma que ‘Scott i Milá’, l’anterior programa de Mercedes a la casa, ha conclòs: "Nuestra aventura con #ScottyMilá ha terminado, pero oye, aún tenemos #MiláEn0 para rato. Mercedes torna a les entrevistes. Pròximament a @movistarplus».
Aquest anunci suposa la tornada de Milá a un dels gèneres televisius que més domina, l’entrevista. Amb ‘Scott i Milá’ el 2019 la presentadora va tornar a la televisió després de quatre anys d’absència a causa del seu comiat de ‘Gran Hermano’.
Nuestra aventura con #ScottyMilá ha terminado, pero oye, aún tenemos #MiláEn0 para rato 😉 Mercedes vuelve a las entrevistas. Próximamente en @movistarplus. pic.twitter.com/Wd4lMSTQh6
— Movistar+ (@MovistarPlus) 10 de junio de 2021
- Londres 1960 L’única vegada que Espanya tampoc va participar a Eurovisió: aquest va ser el motiu
- Ensenyament A 4t d’ESO triaran entre matemàtiques acadèmiques o pràctiques
- La tornada del rei Rosalía, eclipsada: els cantants i cançons més escoltades a Spotify Wrapped 2025
- Per indemnitzacions Les velles patates Corominas de Badalona deixen un deute de 200.000 euros al final de la seva liquidació
- La cuina d’una obra mestra Rosalía, una cap que sap escoltar
- Entendre-hi més Microbiota de la boca i càncer de pàncrees: una investigació prometedora
- Funció Pública Catalunya llança un servei de videotrucada per ajudar la gent gran a fer tràmits des de casa
- Reivindicacions cinegètiques Dins d’una batuda de caça: «Les multes per saltar-se la prohibició d’entrar-hi són de 1.000 a 3.000 euros»
- Espanya jugarà dos cops a Atlanta i després a Guadalajara
- Què sabia i què no Sánchez d’Ábalos
